Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: jbnmgn
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
May 5, 2018 om 20:05Park Plus parking SchipholHet was eerst HD pariking schihol als ik mij niet vergis, en nu gaan ze verder onder de naam ParkPlus Schiphol.
In mijn ogen oplichters, die nauwelijks bereikbaar zijn en alle beloftes, ook via WhattsApp en mail niet nakomen.
In September een parkeerplaats geboekt, maar door omstandigheden moeten annuleren. De toezegging gehad dat, ondanks niet gebruikelijk, het geld € 79,90 terug gestort zou worden. En vanaf dat moment heb als ik al iemand telefonisch te spreken kreeg, louter toezeggingen gehad met excuses zoals: wij sorten maar 1x per maand geld terug, we moeten eerst toestemming hebben van het hoofdkantoor in het buitenland, we hebben een fout gemaakt en een verkeerd nummer gebruikt, enz. enz. -
Apr 17, 2014 om 21:37Nieuwe watermeter geplaatst door VitensNa de boel na te hebben laten kijken blijkt dat mijn woning gewoon beschikt over de juiste aarding. Wist ik niet. Wel is gebleken dat de monteur van Vitens een amateuristische extra aarding heeft gemaakt. Waarom? Geen idee. Maar daardoor zijn wel de problemen ontstaan. Ondeskundig handelen heeft mij nu in ieder geval al een opgeblazen pc opgeleverd. Kosten 200 euro en een bezoekje van een installateur voor 49 euro.
en dan nog zou ik Vitens niet aansprakelijk kunnen stellen? -
Apr 16, 2014 om 13:34Nieuwe watermeter geplaatst door VitensMijn electra installatie heeft nooit problemen gehad. Die zijn ontstaan door de kunststof watermeter die geplaatst is. Dan is het toch duidelijk dat Vitens verantwoordelijk is. Hadden zij geen nieuwe meter geplaatst of een metalen meter dan was er geen probleem geweest. Dankzij hun klakkeloos plaatsen van een niet geleidende meter, en ook zonder de aarding na te lopen, is mijn pc tot 2 x hard gecrashd en krijg ik net het bericht dat de kosten ruim 200 euro gaan bedragen. En dan moet ik ook nog een installateur laten komen en betalen. Ik dacht het niet.
Bedankt Vitens..