Antwoorden gegeven door: jdm
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Aug 20, 2011 om 09:15computer slaat na 1/2 uur uitAangezien je aangeeft dat de temperatuur van de pc 86 celcius is, dat is veel te warm. Kan zijn dat de koeling niet goed werkt of helemaal niet werkt.
Is die 86 celcius van de hardeschijf of van de processor.
Als je dat weet dan weet je ook waar je ongeveer voor een oplossing van het probleem moet zoeken.
Ik gebruik harddisk sentinel om de temperatuur van mijn hd bij te houden en heb een extra koeler onder de hd, dit ondanks dat het tegenwoordig niet meer echt nodig is volgens de fabrikanten. -
Aug 19, 2011 om 22:44computer slaat na 1/2 uur uitWat heb je voor die 14 dagen met de pc gedaan, er andere dingen in gezet
(meer geheugen, andere videokaart etc.)
Heb je er een ander besturings systeem opgezet of andere software geinstalleerd.
Wat voor windows versie word er gebruikt, 32 bit of 64 bit.
Heb je de pc open gehad om door te blazen en het stof er uit te krijgen.
Heel veel vragen die kunnen leiden tot de oplossing van het probleem, een warmte probleem hoeft het niet te zijn.
Voor een antwoord waar je iets aan hebt moeten wij meer info hebben. -
Aug 19, 2011 om 14:31computer slaat na 1/2 uur uitHet kan zijn dat de oplossing van het probleem veel gemakkelijker is, ga naar energie beheer en kijk naar de instellingen van harde schijf uitschakelen.
Als deze 30 minuten staat dan deze op nooit zetten en het probleem is verholpen.
Eventueel hetzelfde doen met de monitor. Tegenwoordig zijn de pc's zo ingesteld dat ze milieuvriendelijk draaien.
Energie beheer staat in het configuratie scherm !! -
Jun 9, 2010 om 15:18Printer gezochtKoop geen inktjet, maar stap gelijk over op een laserjet.
Ik heb zelf jaren een inkjet gehad en je betaald je blauw in cartridges.
Ik heb nu sinds 2 jaar een samsung kleuren laser printer en die bevalt mij geweldig goed, goedkoop in aanschaf en ook goedkoop in afdrukken en een veel betere kwaliteit van afdrukken als wanneer je een inktjet afdruk maakt.
Groetjes,
Jan Dirk -
Jul 13, 2009 om 23:00Geluid van dvd-speler loopt niet synchroon met tv
Is de dvd speler heel toevallig van het merk LG, want van dat merk heb ik een home cinema set gehad met hetzelfde probleem.
Het probleem werd veroorzaakt door een interne processor oid, ook toen ik die set had omgeruild voor een duurdere van LG het probleem bleef hetzelfde
-
Jul 8, 2009 om 15:34Eenvoudig een audio-cd brandenJa, het gaat werken want de versie die ik heb kun je ook updaten, onder vista 32 doet hij het gelijk al goed onder vista 64 na de update.
-
Jul 8, 2009 om 12:43Eenvoudig een audio-cd branden
Gewoon kan ik eventueel de versie die door mij gebruikt wordt doorsturen met serie nr.
-
Jul 8, 2009 om 12:28Eenvoudig een audio-cd branden
Hallo,
Ik werk zelf met ook met vista en zelfs met de 64bit versie en gebruik gewoon nero 7.8.5.0 en het werkt perfekt.
Ik adviseer daarom ook geen nieuw programma te gaan proberen maar gewoon het oude vertrouwde maar dan een nieuwere uitvoering. Voor meer info jansplinter1@gmail.com
-
May 13, 2009 om 21:51wat doe je tegen onterecht "geëind geld door Ziggo
Er is al eens een heel stuk over @home/Ziggo in het programma radar geweest, ze doen veel beloftes maar weinig aktie.
Zolang zij geen goed personeel hebben en hun afspraken niet nakomen blijft het dweilen met de kraan open.
-
May 13, 2009 om 15:26wat doe je tegen onterecht "geëind geld door Ziggo
Mijn vrouw en ik zijn in het verleden verhuist en zouden toen op ons nieuwe adres op de 10e van de volgende maand weer aangesloten worden door het toen nog genaamde @home.
De 10e afgewacht maar geen aansluiting, de 11e bellen en de medewerker deelt mij mee dat onze verhuizing niet is verwerkt en dat deze de volgende dag na 16:00 uur wel zal zijn gedaan. @home kennende waren mijn vrouw en ik er al bijna zeker van dat het ook de volgende dag nog niet goed zou zijn en wij kregen gelijk. De 12e weer bellen, je hangt een uur aan de lijn en vervolgens wordt de verbinding verbroken (boos), de volgende dag weer bellen, je hangt 45 minuten aan de lijn en dan verteld een andere medewerker je dat de verhuizing nog niet verwerkt is en dat deze de volgende dag na 16:00 uur wel zal zijn uitgevoerd (lachertje)
Om een ellenlang verhaal heel kort te maken, op een gegeven moment hadden mijn vrouw en ik al 3 maand geen aansluiting terwijl @home wel elke maand incasso probeerde te doen die ik net zo snel via de computer weer terug liet boeken.
Toen ontvingen wij een brief van @home dat wanneer wij niet binnen 5 dagen zouden gaan betalen, wij afgesloten zouden worden. Ik heb toen een email gestuurd naar @home dat onze afsluiting wegens wanbetaling alleen mogelijk was als ze ons eindelijk eens zouden aansluiten. Ik heb hun toen verder geschreven dat mijn vrouw en ik de rare gewoonte hadden dat wat wij niet ontvingen wij ook niet gingen betalen.
Nu worden mijn vrouw en ik al ruim 3 jaar lastig gevallen door het incasso bureau dat werkt voor @home/Ziggo genaamd LAVG. Ook zij hebben ons al meerdere keren aangeschreven dat wij moeten betalen om hoge incasso kosten te voorkomen en een eventuele deurwaarder kunnen vermijden. Ik heb meerdere keren alle correspondentie tussen @home en ons als kopie verzonden naar LAVG maar ik heb het vermoeden dat ook daar mensen werken die elders niet meer aan het werk komen want wij kregen een paar keer het bericht dat onze brieven niet ontvangen waren terwijl ik in mijn uitgaande post via de computer wel het bericht had dat alles goed verzonden was. Wij hebben tot op heden niet betaald en hebben inmiddels digitale tv van ziggo zonder problemen.
Ik heb vorig jaar alle informatie ook verzonden naar het programma radar en dit ook vermeld in mijn correspondentie met het incasso bureau LAVG en heb er vervolgens nooit weer wat van gehoord.