Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: jeannetteb
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Mar 25, 2015 om 00:07Hersteladvies "Verzekeren is vooruitzien.nl"Ik krijg kippenvel bij de zin dat U wat ondertekend hebt....
Stuur in ieder geval die melding waar U het over heeft, dat U niet verder van hun diensten gebruik wilt maken, en dat U verder ook niet meer wilt worden benaderd met aanbiedingen. Naar de adviseur maar ook naar het kantoor. Stuur de mail ook CC aan uzelf en vraag om een leesbevestiging, en bewaar deze goed.
Lees wat U getekend hebt nog eens goed door!
Laat vooral niet teveel tijd verstrijken, die fout heb ik gemaakt omdat de materie zo ingewikkeld was, anders vervalt een eventuele herroepingsrecht. Hebt U mail gekregen van de adviseur, bewaar die goed. Ik had iets (mail) weggedaan omdat het beschadigd was binnengekomen en dit bleek later had ik kunnen gebruiken als bewijslast... en zo kan ik nog wel even doorgaan.... Denk goed na bij alles wat er gebeurd en wat U doet. Het heeft mij heel wat ellende gebracht....
Zet goed de situatie en het verloop van het gesprek en uitspraken op papier. Ik heb dit ook gedaan en naar de AFM gestuurd. Mocht er toch een rekening komen dan kunt U de hulp inroepen van het Kifit, zij kunnen U helpen/ bemiddelen. Ik hoop dat het hier bij blijft voor U en het met een sisser afloopt en U niets meer van ze hoort. Hun product oordeel ik niet over of het goed of fout is, het was niet wat ik wilde. Maar hun werkwijze, slinks, misleidend en bijna dwingend keur ik ten zeerste af! -
Jan 23, 2015 om 23:54Hersteladvies "Verzekeren is vooruitzien.nl"Dank je wel Tijger1, ik heb dat inderdaad gelezen van je, die link enz.... Ik denk dat ik dan toch nog maar even mijn best moet gaan doen. En zal op het einde van het verhaal, het hier met jullie delen, zodat anderen ook kunnen lezen hoe het bij ons verlopen is.
-
Jan 23, 2015 om 23:49Hersteladvies "Verzekeren is vooruitzien.nl"Was het maar zo zwart / wit Gverwaal, wij hebben inderdaad een handtekening gezet, maar onder valse voorwenselen... Wij hebben een handtekening gezet voor het opmaken van een offerte ... Ik ga nu niet alle feiten hier neertypen, maar het ging echt op slinkse wijze.... Wij zijn zo negatief omdat we niet op de juiste manier zijn behandeld/voorgelicht. Maar ik denk dat wanneer je dit product kiest weloverwogen dat het best een goed product kan zijn. Ik ben niet tegen het product maar wel tegen de handelswijzen van deze GFH man.... En wij wilden helemaal niets met beleggingen...
-
Jan 23, 2015 om 22:53Hersteladvies "Verzekeren is vooruitzien.nl"Dank je wel Silly, ik zal je op de hoogte houden wanneer ik toch nog iets ga ondernemen en er iets te melden valt...
@ Tijger1, ik heb wel melding gedaan bij de AFM, maar de Kifid nog niet. Dan moet ik nog even wat moed verzamelen om weer een duidelijke brief te schrijven met de feiten en de documenten/mail's bij elkaar zoeken, die verdeelt staan over twee PC's (oude en nieuwe) en een externe harde schijf..
Ik twijfel nog om het te doen, omdat dit alles al twee jaar geleden afspeelde en het waarschijnlijk weinig meer uithaald... -
Jan 22, 2015 om 23:20Hersteladvies "Verzekeren is vooruitzien.nl"Hallo Silly, even een vraagje, heb jij bij het ontvangen van de offerte dit via de mail gekregen. En zat er ook een bestand bij wat het niet deed, wat je niet kon openen? En probeer jij nog die 295 euro terug te krijgen? Hoe meer en vaker ik erover lees hoemeer ik het idéé krijg dat ik niet gewoon dom heb gedaan, maar er echt ingeluist ben.... Ik heb eigenlijk de moed niet om nog verder te strijden. Maar heb het idéé dat het eigenlijk wel nodig is. Nu moet ik nog de juiste personen vinden om mij hierbij te helpen... Maar ik wacht even jou reactie af.
Alvast bedankt voor je reactie ;-) -
Jan 1, 2015 om 21:58Hersteladvies "Verzekeren is vooruitzien.nl"Ik wens u en alle anderen ook de beste wensen voor 2015 en U veel sterkte met het maken van uw keuze over het wel of niet in zee gaan met GFH giro. U hebt waarschijnlijk nog niet een hantekening ergens op gezet en daardoor nog geen rekening ontvangen. Wij hadden een handtekening gezet voor alleen het opmaken van een "offerte" en deze heeft ons dus 295 euro gekost. Inmiddels kan ik wel al vertellen dat wij door medewerking van de oude verzekeringsmaatschappijen alles weer terug hebben kunnen draaien en dat deze een onderzoek hebben ingesteld. Ook ga ik nog mijn ervaringen delen met de AFM. Maar ik moet eerst nog weer wat documenten opvragen. Ter zijner tijd als ik er tijd voor heb zal ik onze ervaringen met GFH giro hier ook nog met jullie delen. Ik wens iedereen veel wijsheid!
-
Mar 19, 2014 om 21:18Hersteladvies "Verzekeren is vooruitzien.nl"Fijn Sharon!,
Helaas waren bij ons de bedragen al afgeschreven... , voor ik naar mijn onderbuikgevoel ging luisteren...
Ik had vandaag wel goed nieuws, NN gaat de polissen in oude staat herstellen, (die van eagon was al hersteld) zodra het bedrag terug is overgemaakt. Hopelijk met de garanties...
Volgens de site van GFH is het al overgeboekt sinds maandag, maar het staat nog niet op onze rekening... dus er zit iemand weer te rekken en te genieten van de rente, onze rente....
Maar al met al lijkt het voor ons met een sisser af te lopen...Ware het niet dat we 300 euro armer zijn door de "kosten" van GFH.... En heel wat uurtjes werk.
Als de polissen door NN hersteld zijn, dan ga ik als nog een klacht indienen, bij de diverse instanties, heb nu toch alles op papier staan. Misschien dat ik dan ook nog wat van die 300 euro terug zie, je weet maar nooit! ;-) -
Mar 18, 2014 om 10:24Hersteladvies "Verzekeren is vooruitzien.nl"Whity, heel mooi voor je dat alles zo weer terug gedraaid kon worden!
Helaas ligt het bij ons wat ingewikkelder...
Wij hadden polissen met garantie bedragen, deze vervallen zodra je afkoopt en dat zijn aanzienlijke bedragen. Ik ga het niet helemaal uitleggen hoe het zit want dan ben ik nog wel even aan het typen. Maar het lijkt erop dat we de inleg bij GFH giro bijna terug hebben, hier zijn we er al 300 euro bij ingeschoten aan "kosten". Nu hopen dat de oude verzekeringsmaatschappij ons tegemoet wil komen met de oude polissen herstellen, het liefs met de garantie bedragen natuurlijk. Helaas heb ik net ontdekt dat de kontaktpersoon die ik daar had er niet meer werkt... dus ik mag de volgende keer weer de hele situatie uit gaan leggen.... niet fijn!
We gaan nog even door.... met de strijd... -
Feb 28, 2014 om 22:37Hersteladvies "Verzekeren is vooruitzien.nl"Dank je wel! Ik ga mijn best doen ;-)
-
Feb 28, 2014 om 21:31Hersteladvies "Verzekeren is vooruitzien.nl"Dank je wel Tijger1, dat ben ik ook zeker van plan, maar onze situatie is nogal complex dus ik gunde ze even wat meer tijd. Ik wil dat GFH giro ervoor zorgt dat de oude polissen in oude ere worden hersteld. Gelukkig heb ik alle hulp medewerking van mijn oude verzekeraars Eagon en NN. En heeft NN inmiddels door mijn klacht een onderzoek ingesteld naar GFH giro...
Ik ga hier maar niet de hele situatie neerzetten waar wij inzitten want dan zit ik morgen nog te typen.... Als ik nog nieuws te melden heb dan zet ik het hier wel weer even neer.