Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: jelle_pixum
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Nov 7, 2013 om 16:37PIXUM Online Fotoservice - SUPERSLECHT en ONBETROUWBAARBeste keyzersoza,
Fijn dat het probleem naar uw tevredenheid is opgelost.
Ik wens u veel plezier van de fotoposter.
met vriendelijke groet,
Jelle van der Zwaag
Marketing Pixum Nederland -
Nov 7, 2013 om 14:33PIXUM Online Fotoservice - SUPERSLECHT en ONBETROUWBAARBeste keysersoza,
Wij vinden het erg vervelend dat u niet tevreden bent met onze service. Ik wil u mijn excuses aanbieden voor de vervelende samenloop van omstandigheden.
Het is uiteraard niet onze bedoeling u te 'bedriegen'. Als wij u een gratis fotoposter van 30cm hoogglans toezeggen, dan heeft u daar gewoon recht op.
Helaas is er bij de bestelling van het product wat fout gelopen:
In de winkelwagen zit de kiesmogelijkheid tussen de fotoposter 30cm en die van de fotoafdruk 11cm met rand erg dicht bij elkaar. Ik denk dat u daar per abuis gekozen heeft voor de fotoafdruk 11cm met rand. Wij hebben dit zeldzame geval helaas bij het verwerken van uw e-mailbericht niet als zodanig herkend. Bestellingen kunnen wij helaas niet achteraf annuleren of wijzigen.
Nogmaals mijn verontschuldigingen voor de ongelukkige samenloop van omstandigheden.
Inmiddels heb ik u (ook naar aanleiding van uw review op Trustpilot) een nieuwe code doen toekomen voor een geheel gratis fotoposter van 30 cm hoogglans.
Ik hoop dat dit het ongemak kan verzachten.
met vriendelijke groet,
Jelle van der Zwaag
Marketing Pixum Nederland