Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: jeremy howard
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Mar 26, 2014 om 10:35Tele2 op de zwarte lijst.Ik heb zojuist bericht (telefoon) ontvangen van Tele2;
Tele2 heeft nav mijn klachten besloten mijn abonnement alsnog per 16 augustus 2013 te beeindigden.
De automatische incasso van de maandnota december 2013 die ik vergeten was te storneren, krijg ik teruggestort.
Het ziet er dus naar uit dat vandaag mijn klachten na veel gedoe eindelijk zijn opgelost !!
Bij dezen wil ik Leonie en Danielle van Tele2 webcare bedanken voor hun bemiddeling.
Ook wil ik de Vara Kassa forumleden bedanken voor de berichten en adviezen.
Mijn speciale dank gaat uit naar forumlid zoekster ! Haar berichten vond ik erg nuttig.
Groeten uit Den Haag -
Mar 25, 2014 om 20:36Tele2 op de zwarte lijst.@zoekster,
Bedankt voor de (link naar) de brochure, die kende ik nog niet, heb deze zojuist grondig doorgenomen.
Inderdaad grote kans dat Tele2 hun top jurist naar de zitting stuurt.
Ik wacht nu eerst maar even de reactie van Danielle af.
Nogmaals bedankt !! -
Mar 24, 2014 om 21:08Tele2 op de zwarte lijst.@zoekster,
Blij dat je weer reageert, ik vind jouw reacties altijd erg waardevol.
Ja, ik denk ook dat Tele2 niet sterk staat. Als Tele2 een deurwaarder in de arm neemt die een incasso rechtzaak start, denk ik niet dat Tele2 veel kans maakt.
Maar ik ben wel bang dat Tele2 mij een negatieve registratie geeft bij Preventel of de BKR.
Je vraagt mij wat 'vertieft' betekent. Dit is wel een beetje off topic, maar ...ik ben (als geboren Rotterdammer die nu in Den Haag woont) een tijd opgetrokken met echte Utrechters en hoorde dat zij het woord 'uittiefen' (= uitschelden) gebruiken. ('ik heb hem helemaal uitgetiefd ..') En Utrechters gebruiken soms ook 'vertieft' (= verziekt). ('De sfeer is vertieft'... of... 'ik voel mij vertieft')
Het zijn allemaal een soort van verbasteringen van het werkwoord 'optiefen' (= oprotten) (En nu moet je optiefen).
Volg je het nog ? -
Mar 24, 2014 om 20:21Tele2 op de zwarte lijst.En dit is wat ik heb geantwoord aan Tele2 webcare :
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
door Jeremy Howard » 24 maart 2014 19:32
Hallo Danielle,
Ik ben verbaasd dat jij mij nu vraagt waarom ik niet akkoord gegaan met de voicelog, dit omdat ik de reden van mijn weigering ter zake al meermaals gemeld heb, zowel in de diverse contacten met Tele2 als hier op het radar forum.
In mijn drie telefoongesprekken van 27 februari 2014 met de klantenservice van Tele2 moest ik in de Voicelog namelijk perse instemmen met beeindiging van mijn abonnement per 31 december 2013 (het zogenaamde coulance voorstel van Tele2).
Dit heb ik geweigerd omdat ik niet akkoord ben met beeindiging per 31 december 2013.
Ik ben niet akkoord omdat ik immers al op 12 september 2013 telefonisch bij de klantenservice aan de bel getrokken heb dat de beindiging van mijn abonnement per 16 augustus 2013 blijkbaar niet goed is verwerkt, dit omdat ik die 12e september per email weer een nieuwe factuur ontving.
Op 13 maart wilde Tele2 weer een voicelog doen, dit maal moest ik instemmen met beeindiging per 10 april 2014, omdat het eerdere coulance aanbod niet meer geldig was.
Deze voicelog heb ik uiteraard op dezelfde gronden geweigerd als die van 27 februari.
Op 14 maart heb ik jullie van webcare via een PB gevraagd of jullie mijn klacht niet kunnen leerleggen bij het management. En die vrijdagmiddag 14 maart ben ik inderdaad teruggebeld door een vriendelijke meneer (een teamleider o.i.d.) die beloofde mij maandag 17 maart terug te bellen met uitsluitsel over de afhandeling van mijn klacht. Maar ik ben helemaal nooit meer terug gebeld, maar een week later wel weer een maandnota en nieuwe automatisch incasso.
Nogmaals, waar ik vooral verschrikkelijk boos om ben is de misselijke houding van de klantenservice dat als ik niet instem met de voicelog van beeiniging per 31 december 2013 en 10 april 2014, de medewerkers zeggen dat ze dan mijn gewoon abonnement door laten lopen. Dit is pure pesterij want de medewerkers weten dat er in augustus 2013 al iets is misgegaan met de communicatie rond de beeindiging van mijn abonnement. Waarom dan die lullige kinderachtige persterige houding ? Waarom zoeken ze niet met mij naar een goede passende oplossing wetende dat ik al zo lang bezig ben. En het zijn geen loze woorden geweest van die medewerkers, want ze hebben mijn abonnement ook inderdaad gewoon door laten lopen.
Die pesterijen in deze hele affaire heeft mij al heel wat nachtrust gekost.
Ik heb al honderd keer helemaal vertieft met het schuim om mijn mond op het punt gestaan om naar jullie toe te rijden om persoonlijk de Tele2 Directie eens flink de waarheid te vertellen hoe jullie ex-klanten zitten te dollen.
Groeten ut Den Haag -
Mar 24, 2014 om 20:17Tele2 op de zwarte lijst.
Voor diegene die dit topic nog volgen....
Vanmiddag heeft Tele2 op het radarforum weer een reactie gepost, zie hier:
______________________________________________________________________________
door Tele2 Webcare » 24 maart 2014 17:50
Hallo Jeremy,
mijn excuses dat je niets van ons hebt gehoord.
We zijn hard bezig om deze zaak op te lossen, we zijn ons er van bewust dat je al een veel te lange tijd aan het wachten bent.
Echter is de oplossing niet zo makkelijk gevonden, omdat er feitelijk drie partijen betrokken zijn bij jouw zaak.
Je bent nu klant bij Ziggo, zij zouden je overstapservice regelen en dit is om een voor ons nu nog onbekende rede mislukt.
Tele2 heeft zoals bij je bekend is Alice overgenomen, voor de oud-Alice klanten lijkt alles over te zijn genomen door Tele2. Denk aan de vormgeving van je factuur en het klantenservicenummer waar je Tele2 klantenservice hoort.
Alleen het klantenservicetelefoonnummer en de klantnummers/systemen verschillen van de klanten die in eerste instantie wel klant waren bij Alice.
"Alice" behandeld nog steeds haar "eigen klanten", zij het onder de naam van Tele2.
Ik begrijp heel goed dat dit voor onduidelijkheid zorgt.
Vandaag heb ik weer contact gehad met Alice, graag zou ik nog willen weten waarom je niet akkoord gaat met een voice-log die nodig is om je abonnement te ontbinden?
We doen ons best om zo snel mogelijk met een oplossing te komen. Ik geef je hier binnen enkele dagen een update over.
Nogmaals mijn excuses voor dit ongemak.
Groetjes, Danielle -
Mar 20, 2014 om 19:16Tele2 op de zwarte lijst.Ondanks de belofte van Tele2 vorige week vrijdag, om mij maandag terug te bellen over de afhandeling van mijn klacht heb ik nu - na een week - helemaal NIKS meer gehoord.
Erger nog, ze hebben het gore lef om na alles wat er gebeurd is mij godverdegodver vandaag weer doodleuk een nieuwe maand nota te sturen plus gelijk een automatische incasso er over heen.
Het heeft gewoon helemaal geen zin om nog de dialoog met Tele2 aan te gaan.
Genoeg is genoeg, de tijd dat ik mij nog laat piepelen door deze geitenbreiers is definitief voorbij.
Groeten uit Den Haag.
PS: Zie mijn Tele2 nota van vandaag hier: LINK -
Mar 14, 2014 om 20:53Tele2 op de zwarte lijst.
Ik ben vanmiddag opnieuw gebeld door een meneer van Tele2 - dit keer een hele vriendelijke meneer - die mijn klacht volkomen leek te begrijpen. Namelijk dat ik al op 12 september 2013 gebeld heb om te melden dat de overstap per 16 augustus niet goed was verwerkt.
Deze meneer was het door mijn melding van 12 september, mee eens dat het daarom onzin is om nog tot 31 december 2013 of 10 april 2014 abonnementskosten te moeten betalen.
Hij gaat de zaak uitzoeken en belt mij maandag as terug.
Ik wil niet te vroeg juichen, maar eindelijk was er iemand bij Tele2 met een beetje begrip en een luisterend oor.
Wordt vervolgd...... -
Mar 13, 2014 om 14:12Tele2 op de zwarte lijst.Jawel, de Tele2 klucht gaat verder.
vandaag om 12:15 ontving ik de volgende email van Tele2:
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Geachte heer XXXXXX
In verband met een openstaande klacht en verzoek tot opzegging hebben wij getracht u telefonisch te bereiken op het volgende telefoonnummer 070XXXXXX.
Helaas is dit niet gelukt.
Ook kunnen wij uw opzegging niet verwerken en verzoeken u dan ook vriendelijk contact met ons op te nemen op 0900-1560 (€ 0,15 p.m.).
Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Tele2 Klantenservice
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Dus heb ik om 13:40 heb ik desgevraagd gebeld met 0900-1560 en kreeg een uiterst stugge onvriendelijke man van de Tele2 klantenservice aan de telefoon, die mij meldde dat aan mij in het verleden een coulance aanbod is gedaan welke ik heb afgewezen.
En hij n.a.v. een klacht via het Tele2 webcare team, nu een voorstel mag doen van beëindiging van mijn Tele2 abonnement per 10 april 2014, dit ivm de opzegtermijn van 1 maand.
Toen ik zei dat ik daar niet akkoord mee kon gaan zei hij, OK, dan laten wij uw abonnement doorlopen en beëindigde hij het gesprek. Het hele gesprek heeft nog geen 2 minuten geduurd.
N U - K O O K T - M I J N - B L O E D - P A S - E C H T ! ! !
Deze mensen blijven maar traineren en willen het gewoon niet oplossen, zelfs niet na tig telefoontjes, klachten, webcare team..... ben al 8 maanden bezig !
Ik ga even een biertje drinken in de kroeg, om af te koelen om te voorkomen dat ik hier dingen ga opschrijven waarvan ik spijt krijg.
Wordt vervolgd.....
-
Mar 13, 2014 om 12:51baking sodaIk koop natrium bicarbonaat in balen van 20 kilo bij de Welkoop boerenbond, zo'n grote zak is niet duur, ik dacht rond de € 18 en ook particulieren zonder KvK kunnen dit gewoon kopen.
En Welkoop winkels kun je door heel Nederland vinden.
Natrium bicarbonaat wordt veel in de agrarische sector toegepast, bijvoorbeeld als veevoeder verbeteraar of in kunstmest. Ikzelf gebruik het in een viskwekerij om de pH van water te verhogen naar 8,6. (Overigens moeten er dan ook nog andere stoffen worden toegevoegd !).
De natrium bicarbonaat van Welkoop is zuiver en bevat geen verontreiniging van andere stoffen en is ook voor menselijke consumptie geschikt, ook al staat dat misschien niet specifiek op de zak vermeld. -
Mar 12, 2014 om 20:13Tele2 op de zwarte lijst.@anne1234,
Veel dingen in uw klacht herken ik wel, zoals het niet willen luisteren naar de klant en dat het niet lukt om van de automatische Tele2 incasso's af te komen.
Vorige week vrijdag heeft Tele2 webcare toegezegd dat ze nog een keer mijn dossier zullen inzien, maar sindsdien heb ik niks meer gehoord. Blijkbaar moet dat verzoek eerst nog een paar dagen rijpen bij de Tele2 webcare....zucht,
Ik ben heel benieuwd of er morgen per email meer een nieuwe spook maandnota komt, tot nu kwamen die meestal op de 12e of 13e van de maand binnen.