Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: jeremyhondeveld
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
May 3, 2012 om 14:38Samsung Galaxy s2 reparatie Solid VisionOp de datum 24-9-2011 heb ik een abonnement afgesloten bij Belcompany. Op de een en andere dag deed mijn Samsung galaxy s2 het niet meer en heb deze op 10-4-2012 opgestuurd via Belcompany Doetinchem naar Solid Vision. Toen ze mij terug belde dat de mobiel weer binnen was zei de man van Belcompany dat ze slecht nieuws voor mij hadden. Er zat een controle rapport bij van Solid Vision die beweert dat het toestel is getroffen door vochtschade en daardoor de Laadconnector en het Mainboard zodanig stuk is dat het niet meer te herstellen is. De verkoper zei tegen mij dat hij niks meer voor mij kon doen en gaf het kapotte toestel mee. Ik heb gevraagd hoe het kon zijn dat mijn toestel vochtschade heeft opgelopen, altijd in een hoesje gehad en nooit in het water laten vallen. De verkoper zei dat hij wel wist dat er vochtstickertjes in het toestel zitten en als deze witte stickers felrood kleuren ze het toestel bij Solid Vision verder niet meer nakijken en terug sturen naar de klant. Zelf heb ik het mobieltje thuis even opengemaakt om te kijken waar deze stickers dan zitten. Ik weet namelijk zeker dat mijn mobiel geen vochtschade heeft opgelopen en vraag me werkelijk af of ze het toestel überhaupt losgeschroefd hebben!
Verder iemand nog tips welke stappen ik kan ondernemen? Heeft naar rechtsbijstand gaan verder nog zin? Kan ik het contract opzeggen nu ik het vertrouwen in deze bedrijven verloren ben, betaal namelijk nog wel 38,50 euro per maand? En ik hoop natuurlijk dat iemand mij kan vertellen waar de vochtstickers zitten zodat ik hier werk van kan maken, zonder dat heb ik vermoedelijk geen poot om op te staan.
Jeremy Hondeveld