Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: jeroenschinkel
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Jun 20, 2011 om 10:28Osirius problemen algemeenLaatste up-date:
Staples heeft ons het geld teruggegeven met bos bloemen.
Osirius heeft aan Staples toegegeven dat er een ''bug'' in het programma zit en er een up-date aangevraagd kan worden.
(is al zo vaak beloofd en niets van terecht gekomen)
Product wordt niet uit de schappen gehaald. Dit betekent dat Staples willens en wetens een product verkoopt met fouten.
Er is aan Staples beloofd dat op de nieuwe verpakking wordt vermeld dat de help-desk 70 eurocent per minuut gaat kosten.
Kortom, niet aanschaffen -
Jun 17, 2011 om 10:13Osirius problemen algemeenOok wij zijn erin gestonken.
Mooie praatjes bij de verkoop bij Staples over de goede service enz.
Kortom, het programma werkt niet goed.
Als je mailt met een klacht dan moet je bellen en als je belt moet je mailen.
Antwoorden die je krijgt lossen niets op.Hulp op afstand beginnen ze niet aan. Je moet een abbonement nemen voor gratis ondersteuning. Dit is bij de aankoop niet vermeld.
Wij hebben bezwaar gemaakt en ene Eric die beweert de directeur te zijn weigert langs te komen om aan te tonen dat wij invoerfouten hebben gemaakt.
Hij bood ons zeer boos aan dat wij ons geld terug kunnen krijgen.
Kortom, op internet staat al veel negatiefs over dit programma, niet kopen dus.