Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: jh01
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
May 4, 2012 om 16:48Groupon levert nietWij hebben deze melding ook net binnen gekregen inclusief zendingsnummer.
Ik ben erg blij om te horen dat het apparaat nu echt onderweg is met een definitieve afleverdatum!
Het duurde heel erg lang.. maar eind goed al goed.. :-) -
May 4, 2012 om 11:17Groupon levert nietWij hebben vandaag wederom contact met Groupon opgenomen. Eindelijk een medewerker gesproken die het ging uitzoeken en ook met een heldere uitleg kwam.
Kort samengevat:
De apparaten liggen bij de Nederlandse Douane de papieren zijn schijnbaar nog niet in orde, de verwachting is dat het apparaat binnen 2 - 3 weken wordt afgeleverd bij de klanten.
Echter als we ons geld terug wilde is dit ook geen probleem. Wij geven het nog 3 weken de tijd indien het apparaat dan nog niet is ontvangen krijgen we ons geld terug. -
Apr 26, 2012 om 20:47Groupon levert nietIk vind het schandalig hoe Groupon met zijn klanten om gaat. Je kan bellen wat je wilt naar de klantenservices maar elke keer wordt er gezegd volgende week.. en telkens komen ze het weer niet na.
Ik begin het goed zat te worden met GROUPON.
Ik wil graag mijn bestelde apparaat waar voor ik maar liefst 500 euro heb betaald en nu inmiddels al 8 weken opwacht..
Ik vind dat Groupon op zijn minst zijn klanten tegemoet moet komen. -
Apr 24, 2012 om 11:31Groupon levert nietWij hebben hier exact het zelfde probleem met Groupon, tegen ons is verteld dat het apparaat deze week (23 - 28 april ) geleverd moet worden, eerlijk gezegd denk ik dat we het over 2 weken nog niet binnen hebben.
Wij worden nogal moe van de lakse houding van Groupon en telkens schuiven ze het weer vooruit en weten ze het weer niet.. Ik denk dat we al zo'n 10 keer gebeld hebben.
De levertijd van 3 weken... Ik denk dat ze er eerder 3 maanden van mogen maken, ik vind het echt een schande hoe Groupon hun klanten aan het lijntje houd. Nee, wij zijn zeer teleurgesteld in het bedrijf Groupon, ik ga er ook niks meer bestellen.