Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: jhovadepova
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Mar 9, 2015 om 16:10revitive terusturen[quote=joylin11 schreef op donderdag 26 feb 2015, 20:45]Ik ben voor een klant bezig om een probleem op te lossen.
Zij heeft een revitive circulationbooster bij ons gekocht tijdens een niet goed-geld terug aktieperiode van revitive.
De klant heeft het apparaat teruggestuurd,maar heeft hier tot op heden nog niets van vernomen.
Ik probeer in contact te komen met deze firma,maar het telefoonnr op de site is niet meer in gebruik.
ook kan ik het mailformulier niet versturen.
Hoe kan ik deze klant helpen,het zijn oudere mensen en het gaat om een bedrag van €299,00.
Groetjes:Joylin.
Puntje 1: Jij bent als verkoper verantwoordelijk voor de spullen die je verkoopt. Daar moet jij die oude mensen niet voor op laten draaien.
Puntje 2 : Hopelijk heb je wat aan de linken van de vorige schrijvers. -
Mar 9, 2015 om 15:58spatadersZou u zo vriendelijk willen zijn, om uw vraag te vertalen naar het Nederlands?