Antwoorden gegeven door: jkappert
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Oct 18, 2004 om 09:39Hoge telefoon rekeningMijn ouders hebben hetzelfde probleem en de KPN-service desk zegt dan ook dat het aan internet ligt. Inderdaad lijkt het erop dat zij gelijk hebben. Aan de telefoonrekening-specificatie is te zien dat er iedere keer naar zo´n duur nummer is gebeld tijdens een sessie op internet; deze sessie wordt afgebroken, het "Virus" belt in en wordt afgesloten op het moment dat er weer een verbinding wordt gemaakt of de pc wordt afgesloten. Mijn ouders overwegen de rechtsbijstand in te schakelen, omdat de KPN hiertegen best kan optreden. Zij kunnen die nummers toch blokkeren, of beter voorlichten. Daarnaast zien zij toch ook dat een telefoonrekening veel hoger dreigt te worden, halverwege een termijn (in ons gweval 300 %). Weet iemand wat de kanzen zijn als we dit daadwerkelijk gaan aanvechten? Mijn advies is daarom ook: Neem KABEL-internet!!!!!!
-
Oct 18, 2004 om 09:22Heb jij ook hoge telefoonrek.van Kpn door "servicenummers?"
Mijn ouders hebben hetzelfde probleem, alleen zegt de KPN-service desk dat het aan internet ligt. En inderdaad lijkt het erop dat zij gelijk hebben. Aan de telefoonrekening-specificatie is te zien dat er iedere keer naar zo´n duur nummer gebeld tijdens een sessie op internet; deze sessie wordt afgebroken, het "Virus" belt in en wordt afgesloten op het moment dat er weer een verbinding met internet wordt gemaakt of de pc wordt afgesloten. Mijn ouders overwegen de rechtsbijstand in te schakelen, omdat de KPN hiertegen best kan optreden. Zij kunnen die nummers toch blokkeren? En beter voorlichten. Daarnaast zien zij toch ook dat een telefoonrekening veel hoger dreigt uit te vallen halverwege een termijn (in ons geval 300 %). Weet iemand wat de kanzen zijn als we dit daadwerkelijk gaan aanvechten? Mijn advies is daarom ook neem KABEL-internet!!!!