Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: joop272
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Jun 8, 2013 om 11:52infonummer gebeld vanaf mijn telefoonlijnHallo,
Ook ik heb heb een gelijk probleem, op 18 en 24 april zou ik 18 maal het nummer 090067290036 gebeld hebben en mijn telefoonprovider is ook Ziggo.
Het is keurig uitgezocht door Ziggo maar houden vol dat wij, of iemand anders, op ons telefoonnummer het gewraakte nummer gebeld hebben nou ik kan u verzekeren dat dit niet het geval is, ik ben gekke Henkie niet en mijn vrouw ook niet!
Wat ik eng vind is dat het kennelijk mogelijk is om op ongevraagd op kosten van Ziggo abonnee''s dating sites te bellen.
Graag zou ik van u vernemen op welke datum het misbruik van uw telefoonnummer heeft plaats gevonden.
Mochten er meer mensen die dit ook overkomen is hoor ik dat graag zodat ik Ziggo er op kan wijzen dat dit kennelijk mogelijk is.
Ook ik zal reageren wat het standpunt van Ziggo is in deze zaak, voorlopig houden ze vol dat er van ons nummer gebeld moet zijn maar als dat zo zou zijn dan moet dat elders mogelijk zijn geweest en dat zou een kwalijke zaak zijn. -
Mar 27, 2006 om 16:58norton anti virus
-
Mar 27, 2006 om 16:57norton anti virus
-
Dec 16, 2005 om 17:24Ben ik verplicht 2 weken later nog bij te betalen?
Allemaal mooi wat hier verteld wordt maar laten we het simpel houden, Mij Com moet met zijn vingers van een bankrekening afblijven, dat is niet netjes.
Of je moet betalen hangt van jezelf af, juridisch denk ik dat mij com geen poot heeft om op te staan, dan moeten ze beter opletten. Omdat je nu een pin transactie gedaan hebt moet je bij betalen, was de betaling contant geweest dan was de strop voor mij com.
Moreel zou je moeten betalen juridisch niet, de keus is aan jou.
Groeten Joop -
Dec 16, 2005 om 17:18Ben ik verplicht 2 weken later nog bij te betalen?
-
Nov 14, 2005 om 16:26Thermostaat vervangenAlle goede tips ten spijt adviseer ik om de thermostaat niet te vervangen, je wint er niets mee.
Mijn vermoeden is dat het een nogal oude ketel betreft, wat is de
winst, ik denk niets sterker het kost geld en het rendement van deze
investering is nul.
Dus mijn advies, even doorsparen en dan de ketel met een themostaat vervengen. -
Jan 10, 2005 om 17:23wannadoo liveboxIk heb GEEN ervaring met livebox, wel met casema/wanadoo.!!
Het product wat ik koop (internet via kabel en radio tv via kabel)
voldoet, maar als bedrijf is het zwaar....kl....., onbeschoft
onvriendelijk, het deugt organisatorisch voor geen meter, voorbeeld, er
storing op internet, na 40 minuten bellen (10cent per minuut) "ja
mijnheer er is storing, o ja, ja, dat staat op internet, (dat is lachen
want dat werkt niet ) ja maar u kunt het ook zien op teletekst, ja maar
hier staat dat niet, o sorry vergteten zeker maar hier staat het wel
hoor...
Nog een voorbeeld: er is digitale televesie en er wordt
geadverteerd dat je de decoder kan kopen waarna je 70 euro terug
gestort krijgt, het betreft een type decoder van het merk Samsung.
Ik bel naar Casema en vraag of hun nog iets moeten doen als je zo'nding
koopt,na50minuten(kassa)krijg ik een aardige dame aan de telefoon die
zeg dat dit niet hoeft
Gelijk geeft zij mij de adressen van de winkels waar deze te verkrijgen
zijn, ITS MODEN EN BCC in Delft, ik naar deze winkels, ze hebben
deze dingen niet en hebben deze ook nooit gehad en krijgen deze pas in
februari, de aktie geldt tot 15 januari!!
Gebeld met media markt in Rijswijk, de heeft er 40 gehad, meer niet, en
zal deze voorlopig ook niet meer krijgen. Ik kon het nalaten om toch
nog even met casema te bellen en ze te vertellen wat voor goeie aktie
dit was van casema. Ze vertelden mij dat ze WEL te koop waren in
UTRECHT EN BEVERWIJK (zeker op de zwarte markt), ze zijn echt niet wijs
daar, in Delft wonen en adressen geven in Utrecht en Beverwijk
Twee voorbeelden zijn dit en zo heb ik er nog een paar, dus als alles
goed gaat zal het waarschijnlijk wel goed gaan maar als er een kink in
de "kabel'" komt heb je echt een probleem, ik zou het wel weten.
Groeten Joop