Antwoorden gegeven door: joskeven1
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
May 9, 2005 om 12:47wie heeft er ervaring met home telefonie via kabel
ik zou 4 weken geleden al aangesloten worden, zoals ik in een eerder bericht aangaf, echter nu zit ik al 4 weken zonder telefoon, ze willen het volgens mij niet oplossen.
Ook krijg je van de klachtenservice van @home, waar ik ondertussen 9 klachten ingediend heb, steeds alleen mar standaard mailtjes terug, over een vergoeding voor dit ongemak word absoluut niet gesproken.
Als je problemen hebt kun je alleen bij de helpdesk terecht, en die kunnen er niets aan doen, het moet door een andere afdeling opgelost worden.
Ook bij het hoofdkantoor in amsterdam kom je niet verder dan de telefoniste.
-
Apr 25, 2005 om 13:07wie heeft er ervaring met home telefonie via kabel
ik zou 2 weken geleden al aangesloten worden. maar het enige wat 2 weken geleden gebeurd is, is afsluiten van KPN. Dagelijks minimaal 3 x met de helpdesk gebeld, maar er is tot op heden niets gebeurt.
2 x op vrijdag werd me medegedeeld dat het probleem pas maandag opgelost werd, omdat er aan individuele problemen in het weekend niet gewerkt word.
Denk er nog maar eens goed over na, of wacht nog even tot ze bij @home wat meer ervaring hebben met telefonie.
Ik voorzie in ieder geval dat mijn probleem ook deze week niet opgelost word.