Antwoorden gegeven door: joyce87
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Jan 21, 2008 om 21:19Garantie
Ik heb inmiddels goed nieuws, of tenminste dat hopen we.
We hebben vandaag een telefoontje gehad van de winkel waar we de laptop hebben gekocht en omdat ze heel veel klachten hebben gehad (maar dat had ik hier inmiddels al vernomen), komen ze ook die van ons halen.. we moeten alleen 4 weken wachten omdat de deksels op zijn en nieuwe moeten maken, en nu maar even afwachten of ze hem ook daadwerkelijk vervangen en dat we geen klachten meer hebben..!
-
Jan 18, 2008 om 14:45Garantie
Ik werk zelf in een winkel en daar hebben we ook de verplichting om aan elke apparaat (waar een stekker aanzit) 2 jaar garantie op te geven. Mocht er toch wat mee mankeren dan moeten we het opsturen naar het hoofdkantoor en die beslist verder.
Ik heb inmiddels zelf ook een goede site gevonden waar ik de informatie van ga uitprinten. nogmaals, bedankt allemaal..
Reacties blijven van harte welkom.!
-
Jan 18, 2008 om 14:22GarantieHoe zat het met uw laptop? merkte u plots de barst, want hij zat er bij ons niet in.. en aangezien mijn ouders een oranje kleur hebben kan je het dus duidelijk zien en was het eerder niet zo.. Maar kunt u mij vertellen hoe u het ontdekte en of hij er al eerder in zat of dat het hetzelfde verhaal bij ons is?
-
Jan 18, 2008 om 14:11Garantie
de laptop over die ik het nu heb is van mijn ouders. Zelf heb ik ook een laptop van toshiba, ook een satellite (net zoals mn ouders) ik heb alleen een goedkopere uitvoering en mijn deksel is ook op een andere manier erop gezet, ik had zelf gister al het idee dat ze dat misschien veranderd hadden omdat ze klachten hadden.. Nu bent u dus de 3de die ik hierover hoor en ik ga echt niet akkoord als toshiba hem afwijst..
Dan ga ik wel verder met kassa ofzo, want ik vind niet dat een laptop (die altijd zorgvuldig geopend en gesloten word, mn vader heeft zelf een beschermpapier ertussen zitten) naar 13 maanden opeens mag gaan scheuren, ook al zeggen ze in de winkel dat het geen kwaad kan.. Later kwam die verkoper er weer terug op, dat het nu alleen maar de schermkap was etc.
ik ben in iedergeval blij met jullie reacties zodat ik in dit geval weet dat wij niet de enige zijn met deze klachten.!
-
Jan 18, 2008 om 08:55GarantieOwkee, super.. bedankt voor de tip.. de winkel zou met toshiba nog even gaan overleggen, maar die had er weinig vertrouwen in, dus op deze manier heb ik nog wat achter de hand..! heel erg bedankt..
-
Jan 17, 2008 om 19:31Garantiehet kan niet zijn gekomen door daar te openen, want het is de hoek bij het scharnier en niet de bovenkant. het zit nog wel vast, maar er zit een soort barst in, dus lijmen is tot nu toe in iedergeval geen optie. misschien over een paar weken of maanden