Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: juffie27
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Aug 11, 2011 om 12:32Leveringsprobleem Mammoet WonenHallo,
Ik heb mijn meubels gekocht bij Hoogland wonen in Mjidrecht (zelfde keten). Ik wacht nu al 3 maanden op mijn eetkamerstoelen en mijn certificaat van protexx van de bank. Het klinkt allemaal heel bekend; niet terug gebeld worden, die persoon is er niet, niemand aan de lijn krijgen, beloftes die niet nagekomen worden, systeem wat eruit ligt,... Nu had ik iemand die zowaar soms terug mailde en krijg ik een mailtje terug dat die email niet meer bestaat... Maar ik kon wel een ander mailen, dus gelijk gedaan. Ik ben het zo zat (en dan zeg ik het heel netjes!).
Hoe kan je de koop annuleren? Ik heb wel de rest van mijn meubels al gehad (en betaald). Wie heeft een oplossing?