Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: jushanl
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Nov 25, 2011 om 23:49Samsung Galaxy s2 reparatie Solid VisionBrr ik krijg hier echt de bibbers van want mijn toestel (samsung galaxy s2) ligt vanaf afgelopen woensdag bij solid vision en is nu nog steeds niet in hun systeem verwerkt.
Gelukkig heb ik mijn telefoon aangetekend verstuurd. Mijn telefoon was binnen 1 week al defect. Wanneer mensen mij belden of ik belde hen, gaven zij aan mij niet te verstaan. Ik heb mijn toestel bij belsimpel.nl vandaan en dat raad ik echt iedereen af. Ik dacht, wel een nieuw toestel te krijgen maar niets is minder waar.
Men mailde mij, dat ik gelukkig garantie had en dat mijn toestel ter reparatie aangeboden kon worden bij dynafix. Nu dit bedrijf staat ook niet best bekend en dus besloot ik het maar via samsung zelf te doen. Na het lezen van deze reacties, maak ik mij dus ernstige zorgen. Ik heb dezelfde dag van ontvangst nog een lederen hoesje gehaald en een screenprotector aangebracht. Ik heb er amper mee gebeld want tja dat was namelijk niet mogelijk en het toestel heeft geen buitenlucht gezien. Ik ga maandag maar weer eens bellen met Solid Vision.
Ik hoop, dat mijn microfoon vervangen wordt en dat alles toch nog goedkomt.
Mijn zoon zijn HTC vertoonde na zes maanden ook rare kuren maar na 1 telefoontje is zijn toestel de andere dag door de koerier opgehaald. pff ik heb zelfs de verzendkosten nog moeten betalen en ik kan daarbij ook nog geen gebruik maken van mijn abonnement. Vodafone, Samsung zelf, Phonehouse etc vinden het raar en absoluut niet netjes, dat Belsimpel.nl mijn toestel niet heeft omgeruild. Ik koop nooit meer iets via deze winkel.