Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: juuljuliet
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Jul 18, 2012 om 12:32WEES GEWAARSCHUWD RELIFT XShallo Yvoort, ik vulde de betwistingsformulieren in die ik van internet haalde via de KBC. (dus enkel de betwistingsformulieren) Ik stuurde deze aangetekend naar Atos Worldline. Hierop kreeg ik telkens een negatief antwoord, dat ik de toestemming gaf en zij er niets aan konden doen. Ze vermeldden er telkens bij dat het dossier afgesloten werd, de klacht zogezegd behandeld werd, geklasseerd. Ik stuurde tot 3X toe dezelfde formulieren met dezelfde gegevens, kreeg telkens negatief antwoord... Ik nam contact op met testaankoop en stuurde eveneens een mail naar de consumentendienst in België. En telkens kreeg ik negatieve antwoorden. Ik had het zowat opgegeven en wist niet meer waar naartoe met mijn probleem.
Tot ik vandaag, natuurlijk helemaal blij verrast, een mail ontvang dat mijn volle bedrag van €395 terug gestort is op mijn rekening. En dat na het fantastische nieuws van gisteren dat ik voor de 1e keer oma word!!! :-)
happy!!!! -
Jul 18, 2012 om 09:31WEES GEWAARSCHUWD RELIFT XShallo iedereen, ik kreeg vandaag een mail van Atos Worldline; de instantie die instaat voor mijn kredietkaart van de KBC; dat ik al mijn geld terug krijg!!! Dit had ik helemaal niet meer gehoopt na al die maanden. Gelukkig dat ik klachtenformulieren heb blijven zenden, wel 3 per verrichting. Ik ben er reeds mee bezig van april en nu totaal onverwacht staat het volledige bedrag op mijn rekening terug. Dus aan allen: niet opgeven!!! Dank aan iedereen hier voor de goeie raad en steun.
En laat het voor iedereen een les wezen, ga door het leven met rimpels:-) Ze hebben na alles toch hun charmes.
Martine -
Jul 14, 2012 om 23:22WEES GEWAARSCHUWD RELIFT XSen by the way, het toppunt van al... ik ontvangde 1 potje dagcreme... voor €400... antirimpelcreme zeggen ze daartegen!!!!
-
Jul 14, 2012 om 23:19WEES GEWAARSCHUWD RELIFT XShallo iedereen,
ik woon in België, heb reeds vele klachtenformulieren ingevuld bij verschillende instanties. Ik ben om en bij de €400 kwijt. Ik diende klacht in bij de bank, bij mijn kredietkaart, bij de dienst van consumenten. Ik heb een abonnement bij test aankoop waar ze beweren gratis advocaten aan te stellen bij problemen. Niets baat! Telkens krijg ik te horen: je hebt toegestemd in de aankoop van een abonnement(bij reliftxs dan)...Ik ben mijn geld kwijt, niemand kan er blijkbaar iets aan doen. En hier lees ik dan dat er zoveel mensen toch hun geld terug krijgen...
WAAROM lukt het bij mij niet.? -
May 15, 2012 om 16:39WEES GEWAARSCHUWD RELIFT XS[quote=suske45 schreef op dinsdag 15 mei 2012, 15:45][quote=lindsay03 schreef op dinsdag 15 mei 2012, 15:40]kan me iemand aub het adres geven waar ik die potjes die nog niet zijn open geweest kan naartoe sturen want is niet duidelijk op mijn pakje dank u wel lindsay uit belgie. ik heb ook iemand aan de lijn had maar het was enkel in het engels en ben daardus geen stap mee verder geraakt, heb mails in het nederlands gestuurt ,maar ook nog geen andwoord op gekregen....:-((
Dag Lindsay, het heeft geen enkele zin om de potjes terug te sturen, heb ik ook niet gedaan. Je moet enkel een mail sturen naar reliftxs@reliftcs.com (neem dit adres letterlijk over) en stuur mail in het nederlands dat je met gerechterlijke stappen dreigt als ze niet onmiddellijk je geld terug storten op je rekening.
Ik heb het gedaan en 2 dagen nadien belde ik naar Visa voor de stand van mijn rekening en was perfect teruggestort. Relift kan gerust het geld storten op je creditcard ook al is die geblokkeerd. Ik was twee weken geleden ook enorm in paniek maar alles is goed gekomen. Gewoon mailtje sturen dat ze het geld terugstorten of dat je gerechterlijke stappen zal ondernem. Komt heus wel goed.
hoi Lindsay,ik woon eveneens in België en zit bij KBC met een mastercard die werkt met ATOS worldline. Die doen er dus niets aan, ook al is het bedrag nog niet van je persoonlijke rekening, ze helpen je geen stap vooruit! Een bankbediende van KBC vertelde me zelfs dat ik mijn kaart niet hoefde te blokkeren dat zij het zouden in orde brengen... Ik telefoneerde eveneens met die engelstalige persoon, stuurde reeds verschillende mails maar zonder enig positief resultaat. -
May 15, 2012 om 16:31WEES GEWAARSCHUWD RELIFT XShallo iedereen, ik stuurde reeds verschillende betwistingsformulieren. Vandaag deed ik er nog maar eens 1 op de post. Ik stuurde reeds verschillende mails naar reliftxs.reliftcs; zij antwoorden reeds 2X heel beleefd met vriendelijke groeten. Dit is bezig van 19 april. Maar mijn geld zag ik nog niet terug! Ik telefoneerde eveneens naar het nummer dat ik hier vond. Dat was idd in het engels en daar ik niet zo taalvaardig ben kon ik me niet voldoende genoeg uitdrukken om tot een compromis te komen. Ik ben van plan om van bank te veranderen indien dit niet opgelost raakt! Zij werden op de hoogte gebracht nog voordat het bedrag van 373€ van mijn rekening ging. Ze konden er niets aan doen zeiden ze, intussen ben ik mijn geld kwijt voor iets wat ik nog steeds niet ontvangde. Moet ik naar de politie stappen? Volgens reliftxs moet ik klacht indienen bij het postorderbedrijf of douanekantoor die de stalen moet leveren en het niet deed. Het is een straatje zonder einde...
-
May 14, 2012 om 22:02WEES GEWAARSCHUWD RELIFT XSdank aan allen voor de steun, de goeie raad en het medeleven! Dat doet deugd: voelen dat je niet alleen bent!
-
May 14, 2012 om 22:01WEES GEWAARSCHUWD RELIFT XS[quote=leograper schreef op maandag 14 mei 2012, 21:50]@dientje40 en mogelijk anderen, geen antwoord op je email gehad?
Let wel op dat je het stuurt naar: reliftxs@reliftcs.com (dit exact overnemen!) er zijn nog 2 adressen waar één of meerdere naar hebben verstuurd, nL: support@reliftcs.com en support@dermatalskincare.com, maar deze heb ik zelf niet gebruikt.
Ook ik heb met juridische stappen gedreigd en ze uitgedaagd met hun zgn voorwaarden over de brug te komen, en natuurlijk niet gekregen.
Hun websites zijn een lachertje, wat je kan verwachten, op een maandagochtend in elkaar geflanst, met fouten, en zonder de benodigde zaken die je van een bedrijf verwacht.
Ik snap in vele reacties ook niet hoe sommige banken zich opstellen, vreselijk soms, ik ben echt blij dat ik bij VISA zit.
Succes allen... -
May 14, 2012 om 20:44WEES GEWAARSCHUWD RELIFT XSIk stuurde reeds 4X een betwistingsformulier op, aangetekend verzonden wat ook geld kost!
Morgen moet ik niet werken en hou me er weer mee bezig, zal idd nogmaals de betwistingsformulieren invullen en opsturen, allemaal tegelijjk!
Ik stuurde deze avond reeds verschillende mails, naar de KBC, ATOS worldline en eveneens, voor de zoveelste keer, naar Reliftxs....
jongens toch... ben er niet goed van... -
May 14, 2012 om 20:40WEES GEWAARSCHUWD RELIFT XS[quote=els aw schreef op maandag 14 mei 2012, 19:47]@dientje: je hebt toch wel je creditcard meteen laten blokkeren?
Anders ben je volgende maand weer de pineut, want door de leveringsvoorwaarden aan te vinken, heb je een abonnement genomen!
@juuljuliet, heb je contact opgenomen met je eigen bank of de creditcard?
Als je een overzicht ontvangt, staat daar een nummer wat je kunt bellen.
Juist omdat je geen producten hebt ontvangen, zou je het geld terug moeten kunnen krijgen.
Vraag om een betwistingsformulier.
Daar staat duidelijk als één van de redenen waarom je geld terug wilt: goederen niet ontvangen.