Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: jvdhelder
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Feb 2, 2022 om 08:35Microsoft Laptop ter reparatie opgestuurd, maar krijg hem met kapot beeldscherm terug.Het einde van dit verhaal...
Ik heb uiteindelijk toch een refurbised laptop ontvangen zonder te hoeven betalen. :) Ik heb aangegeven dat ik een eerlijk mens ben. Ik ben christen en leef daarna. Ik zie geen reden om te gaan liegen over een breuk in het beeldscherm. Dat zou niet eerlijk zijn en dat is gewoon stelen als je het terug zou sturen.
Toen is het de supportmedewerker gelukt om toch een uitzondering te kunnen maken voor mij bij de hogere afdeling van het escalatie team. Laptop opgestuurd en nu wel foto's gemaakt. ;) Nieuwe laptop ontvangen, maar daar was beiden accu's al stuk. Ik kon hem alleen opstarten met adapter. Dus heb ik weer contact gezocht en moest ik het weer terugsturen (+ foto's maken natuurlijk!). Sinds vorige week heb ik dan eindelijk een andere laptop waar beiden accu's het doen en de laptop werk zoals het moet.
Een hele belevenis van drie maanden, maar ik ben dankbaar! -
Dec 2, 2021 om 20:14Microsoft Laptop ter reparatie opgestuurd, maar krijg hem met kapot beeldscherm terug.Wat denken jullie ervan? Wat zou jullie advies zijn nu? Ik wil niet verder proceduren, dat is echt zonde van mijn tijd. Ik heb nu een laptop waar de accu kapot is en een breuk in mijn beeldscherm. Ik heb de keuze om voor 642 euro een refurbished laptop te krijgen. Precies hetzelfde model, maar dan helemaal nagekeken en werkend. Hier krijg ik 3 maanden garantie op.
Zie: https://support.microsoft.com/nl-nl/surface/service-krijgen-voor-uw-surface-die-geen-garantie-meer-heeft-of-is-beschadigd-08312d65-7d7d-5438-2f85-92c8b0a605ac en https://support.microsoft.com/nl-nl/topic/hoeveel-kost-de-service-buiten-de-garantie-voor-je-surface-apparaat-of-accessoire-4c77ac8a-e8c3-d0e4-7e8a-a29f768d43ff -
Nov 30, 2021 om 18:02Microsoft Laptop ter reparatie opgestuurd, maar krijg hem met kapot beeldscherm terug.Microsoft heeft UPS verzendlabel aangemaakt en de laptop kon niet zomaar de doos rond bewegen. Microsoft zegt zelf dat de laptop goed verpakt was en de doos niet beschadigd was. Orginele verpakking mocht ik niet gebruiken voor de verwarring in de service center...
Begrijp ik dat de verkoper voor mij dit moet oplossen? @HEREMIETKREEFT