Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: kaatje1965_1
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Mar 29, 2013 om 15:50Onterecht incasserenNatuurlijk is er een stukje eigen verantwoordelijkheid. Maar ik heb al zolang ik mij kan heugen een abonnement voor gsm bij vodafone, zelfs toen het nog libertel was. En omdat mijn nieuwe nummer abonnement er ook liep dachten mijn man en ik dat er belkosten apart van de abonnementskosten werden afgeschreven. We verbaasden ons wel over de hoge kosten die elke keer buiten de bundel waren maar toendertijd had je nog geen smartphones met apps waarop je je verbruik kon bijhouden en bellen naar vodafone leverde ook niets op. Pas toen ik vorig jaar juni mijn abonnement heb omgezet naar simpel omdat ik de hoge kosten zat was viel op dat er nog steeds werd afgeschreven en dacht ik in 1e instantie dat het abonnement niet juist was beƫindigd. Doordat ik toen heb laten storneren kreeg ik een brief waardoor ik ben gaan bellen en zo is de bal gaan rollen en kwam ik erachter dat het helemaal geen aparte bel en abbo kosten waren maar twee aparte abonnementen waarvan de ene al in 2008 is opgezegd.......
Ik vind het gewoon niet netjes dat je als telefonie provider 'ziet' dat er maanden lang geen gebruik wordt gemaakt van een abonnement, er geen bel of smskosten zijn, dat je dan toch maar zonder bericht naar je klant, doorgaat met incasseren. Na en half jaar een briefje in de vorm van; geachte klant, weet u dat....... zou toch wel heel erg klantvriendelijk zijn en had mij heel veel geld bespaard. Het is maar 12 euro per maand maar over deze hele periode gelopen ruim 600 euro wat ik ook aan andere dingen had kunnen besteden.....
Annabel, ik heb de gegevens gemaild, ik hoop dat er iets mee gedaan kan worden, dat zou ik zeer op prijs stellen.