Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: kaibaalt
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Oct 5, 2010 om 18:04gsmweb liegt!Vandaag, 5 oktober 2010, weer gebeld met de klantenservice.
Weer werd ik afgescheept met het verhaal dat ze aanstaande donderdag een levering binnenkrijgen en dat ik maar moet wachten tot dan.
Als je vraagt naar de manager mogen ze niet doorverbinden.
Wanneer je vraagt naar de backoffice mogen ze niet doorverbinden.
Als je vraagt wanneer je dan wél de telefoon zult ontvangen, kunnen ze dat niet zien in het systeem.
Kortom, ze poeieren gewoon iedereen af die de Klantenservice belt met een klacht! -
Oct 2, 2010 om 13:08gsmweb liegt!@anicu:
Wat is dit nou voor een rare reactie?
Ik doe gemiddeld 200 internetaankopen per jaar, wereldwijd, al zeker 5 jaar, dus ik weet inmiddels wel een beetje wat ik kan en mag verwachten en waar op te letten.
Je gaat niet echt met de tijd mee als je beweert dat je voor een aankoop nog steeds naar een fysieke winkel moet. Internetwinkels zijn de toekomst (het heden), aangezien ze de kosten lager kunnen houden door geen fysieke winkel te hebben en minder verkooppersoneel.
We hebben niet voor niks dubbel gecheckt of de telefoons op voorraad waren. Maar er werd gewoon keihard over gelogen. Het komt mij zeer raar over om dan te zeggen dat de schuld bij ons ligt! -
Oct 1, 2010 om 17:33gsmweb liegt!en vandaag heb ik weer gebeld naar de klantenservice. Hoor ik een bandje wat zegt: Wij zijn ivm trainingen pas as dinsdag weer bereikbaar.
Zeker trainingen om het personeel uit te leggen hoe ze het best kunnen liegen/ smoezen verzinnen??