Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: karin777
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Aug 22, 2012 om 14:07Simpel.nl eenzijdige wijziging bundelvrijdag was ik weer de hele dag uit de lucht kon niet bellen of smssen.
mail gestuurd en tot nu toe nog geen reactie ontvangen!!
krijg ik nu een sms dat ik 100 min gratis krijg in september, daar heb ik niets aan ik heb al 400 minuten die nooit op gaan!!! -
Jul 23, 2012 om 12:20simpelze hebben helemaal niemand geïnformeerd!! het zijn een stel oplichters!!
-
Jul 23, 2012 om 12:13wanbeleid Simpeldan vergeet ik nog wat mij vorige maand is overkomen, ik ga over mijn belbundel heen omdat ik vanuit het buitenland heb gebeld, dit valt dus buiten mijn 400 gratis minuten.
wordt mijn telefoon geblokkeerd, terwijl ik nog 400 gratis minuten heb!!!
natuurlijk kon ik toen ook al niet inloggen vanwege een storing dus mijn belbundel kon ik niet verhogen!!
reactie van simpel: ja u bent boven uw bundel, ik leg nog uit doordat ik in het buitenland was enzv.. en ik nog geen gratis minuten heb gebruikt.
wij hopen dat we in de loop van de week weer actief zijn!! ik heb dus 1.5 week niet kunnen bellen!!! -
Jul 23, 2012 om 12:08wanbeleid Simpelik zou (zoals alle simpel klanten) 7 juli een sms ontvangen hebben dat er een inbraak was geweest en ik niet kon inloggen op mijn simpel (gebeurd wel vaker), nooit ontvangen, op 11 juli zou ik een sms van een factuur notificatie intvangen moeten hebben, nooit ontvangen, op 20 juli zou ik een bericht moeten hebben ontvangen dat mijn factuur nog betaald moest worden binnen 5 dagen.
20 juli werd ik afgesloten!
dus bel ik met het 0800 nummer op de site, staat bij:
Klantenservice tijdelijk extra lang open:
Maandag t/m vrijdag van 08.30 tot 20.00 uur
Zaterdag van 10.00 tot 17.00 uur
wordt ik dmv een bandje doorverwezen naar een duur 0900 en die is bereikbaar vanaf 10.00!! nou vraag ik je!!
dus ik na 10 uur bellen, mijn telefoon afgesloten vanwege het uitblijven van een betaling, okee maar ik heb geen sms ontvangen van jullie hoe zit dat.
krijg ik te horen: geen idee, ik zal het noteren, ik zeg nog ik maak het vandaag over hoe lang gaat het duren voordat ik wordt aangesloten.
dit duurt 5 tot 7 werk dagen!!!
belachelijk!!! er kan nog steeds niet ingelogd worden bij mijn simpel, dus ik maak eigenlijk een factuur over welke ik niet kan controleren.