Antwoorden gegeven door: karly
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Aug 6, 2010 om 12:37Dubbeldupe DSB???Inmiddels is deze kwestie met Monetalis besproken en naar ieders tevredenheid opgelost. Daarbij is ook duidelijk geworden hoe men aan mijn gegevens is gekomen en het blijkt dat Interbank hier verder niets mee te maken heeft gehad.
-
Jul 17, 2010 om 10:46Dubbeldupe DSB???Edwardus, bedankt voor de informatie. Ik ga er mee aan de slag.Bij Monetalis had ik al een officieƫle klacht ingediend.Daar zijn ze mee bezig. En wat Interbank betreft is het wel wat misleidend om je nog onderdeel van ABN te noemen en je een bankpas te sturen die alleen te gebruiken is bij ABN.
-
Jul 17, 2010 om 10:14Dubbeldupe DSB???Dat het een onderdeel is van ABN Amro staat in de door mij getekende stukken.
En het zogenaamde onafhankelijke bureau is Monetalis.
En nee,het klinkt niet hard. Als iemand anders met dit verhaal zou komen, zou ik het zelfde zeggen. Maar er is wel nagedacht voor we tekende. Alleen kregen wij de getekende stukken pas ter inzage om goed door te lezen, na heel veel mailtjes en telefoontjes van onze kant. En toen was de bezwaarperiode al verstreken. En zaten we er aan vast -
Jul 17, 2010 om 09:42Dubbeldupe DSB???Inderdaad heel dom...Absoluut mee eens.Maar als zo iemand bij je thuis zit en verteld alleen maar bezig te zijn met DSB-klanten te helpen en daar de nodige ervaring in zegt te hebben, op iedere toch wel kritische vraag een passend antwoord heeft."Hij heeft tenslotte vaker met DSB te maken gehad, en die kunnen je niets maken". Noem het naief maar als je op die manier telefonisch benaderd wordt, denk je geholpen te worden. Zeker na een periode waarbij je meerdere acties hebt ondernomen. Er wordt landelijk hulp beloofd. Dan denk je dat dit de helpende hand is.
Mijn vraag blijft: mag er zomaar met mijn gegevens gestrooid worden.
Want ik heb vaag het vermoeden dat Interbank( is geen dochter van DSB,maar onderdeel van ABN AMRO) dit doet om zo de bestaande leningen om te zetten naar nieuwe en de betreffende tussenpersoon daarbij weer een verzekering kan slijten..Deze persoon beweerde ons de bestaande dure verzekering bij DSB af te kopen Een veel goedkopere bij hem te nemen.En het geld wat daaruit overbleef gebruiken voor aflossing. Maar ik heb hier weer van geleerd. Echt niemand doet zomaar iets om de ander te helpen.Ja,zichzelf. En deze wolf was zeer goed vermomd. -
Oct 11, 2009 om 00:45Foute beginstanden op de eindafrekening.
Hallo,
Ik heb het zelfde probleem gehad met Oxxio. Na ruim een jaar was het probleem eindelijk opgelost. Ik heb daarbij wel de klachtenbond ingeschakeld. Die bemiddelen en ik ben zeer tevreden met het resultaat. Waar ik een jaar voor heb gestreden was met hun hulp opeens binnen paar weken geregeld. Daarbij wil ik wel even melden dat als je je automatisch incasso bij de bank blokkeert je niet moet wachten op een acceptgiro van de leverancier. Die komt ws niet of ze rekenen extra kosten. Dus gewoon zelf maandelijks het bedrag overboeken.Zet deze overboeking gewoon in de agenda bij het internetbankieren. Dan gaat die ook automatisch. En het door hen ten onrechte geincasseerde bedrag, kun je bij de bank gewoon terug laten boeken.
Succes en groetjes Karly