Antwoorden gegeven door: kasparov
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Mar 10, 2009 om 17:39pakket zoek geraakt bij TNT
Eindelijk heb ik contact gehad met TNT, en ze gaan over tot vergoeden van het zoekgeraakte pakket. Heeft een tijdje geduurd maar volgens mij komt het nu allemaal goed.
-
Jan 28, 2009 om 11:21pakket zoek geraakt bij TNT
Het laatste nieuws, ik ben trouwens nog steeds niet terug gebeld binnen 48 uur, geloof dat het al weer een week geleden is, of misschien zelfs al langer. Maar op mijn mail dat het niet gekker moet worden heb ik weer een heel behulpzaam mailtje gekregen. Het is echt een poppenkast bij de TNT hoor. Hier onder weer een antwoord:
Het antwoord op uw vraag:
Geachte heer Sanderse, Ik heb voor u een signaal gestuurd naar de betreffende afdeling welke uw onderzoek in behandeling heeft gehad. Ik ga er dan ook vanuit dat men zo spoedig mogelijk contact met u op zal nemen. Ik ga ervan uit u hiermee voldoende informatie te hebben gegeven. Met vriendelijke groet, Bianca van der Zee TNT Post KlantenserviceDus daar hoor ik waarschijnlijk weer niets van, moet ik over een week weer gaan mailen, bellen helpt al helemaal geloof ik niet want sinds 11 november heeft nog nooit iemand mij terug gebeld. We wachten het weer een week af.
-
Jan 26, 2009 om 19:43pakket zoek geraakt bij TNT
Ondertussen heeft meneer in belgie een mailtje ontvangen van de belgische TNT, want die wordt er ook doodziek van. het bericht van de belgische TNT heb ik weer doorgestuurd naar de nederlandse TNT, binnen 48 uur zou er contact met mij ogenomen worden, maar ik geloof dat ze 178 uur geleden na mijn telefoon gesprek dat ook zeiden en tot nu toe nog geen belletje gekregen:Dit was de brief van de belgische TNT:
Beste,
Het is inderdaad zo dat voor de Nederlandse zendingen een klacht geregistreerd moet worden bij TNT Nederland door de afzender. Dit zijn procedures die door hen gehanteerd worden. Een onderzoek bij TNT Nederland kan tot 3 maanden duren. Deze zending is inderdaad in België aangekomen en wordt door ons als verloren beschouwd.
Indien de afzender het onderzoek opgestart heeft bij TNT Nederland dan gaan er naar ons toe documenten opgestuurd worden om na te gaan wat er met de zending gebeurt is. Indien dit bij ons een claim is, zenden wij dit ook door naar TNT Nederland. Het is ook TNT Nederland die ingeval van verloren, een vergoeding gaan uitbetalen naar de afzender toe. Tot op heden hebben wij hierover nog geen documenten mogen ontvangen.
-
Jan 26, 2009 om 19:37pakket zoek geraakt bij TNT
Ik word steeds woester van de ongelooflijke lakse houding van TNT en stuurde kwaad het volgende:
Geachte Bianca van der Zee Moet niet gekker worden, dus ik moet bij de belgische TNT een handtekening gaan opvragen? Ik verstuur bij jullie een pakket wat verzekerd is, graag zou ik mijn verzendkosten en de 250 euro schade vergoed willen hebben. En dan heb ik nog niet eens over de geleden schade die ik heb geleden bij een klant van mij. Ik heb jullie afgelopen dinsdag ook weer hierover gebeld en ik zou binnen 48 uur terug gebeld worden, heb zo het idee dat dit een standaard zin is want dit is al de 2e keer dat mij dat verteld word en vervolgens word ik niet terug gebeld. Mijn telefoon nummer is 064933xxxxx. Ik wacht het nog een paar dagen af en als het dan niet naar behoren is afgehandeld schakel ik mijn rechtsbijstandverzekering in om jullie aansprakelijk te stellen voor de schade die ik hier door geleden heb. Met vriendelijke groet van G. Sanderse
-
Jan 26, 2009 om 19:36pakket zoek geraakt bij TNT
Hier geven ze aan hoe goed ze zijn met het helpen oplossen van een pakket wat zoek geraakt is en verzekerd is verstuurd. Antwoord van TNT:
Geachte heer Sanderse, Hartelijk dank voor uw reactie. Graag wil ik hierop reageren. U vraagt zich af of er een getekend ontvangstbewijs is dat wij kunnen laten zien. Aangezien uw zending is afgeleverd in België en wij als TNT Nederland alleen zending in Nederland vervoeren wil ik u in dat geval verwijzen naar de vervoerder in België. Ik ga er vanuit dat deze wel een handtekening kan overleggen. Ik ga ervan uit u hiermee voldoende informatie te hebben gegeven. Met vriendelijke groet, Bianca van der Zee TNT Post Klantenservice
-
Jan 26, 2009 om 19:33pakket zoek geraakt bij TNT
Nog maar wat gestuurd naar TNT
Kunt U een getekend ontvangst bewijs laten zien dan? Want Meneer in Belgie heeft nog steeds niets ontvangen. Dus als het ontvangen is door meneer in Belgie zou er een bewijs van moeten zijn. Hij heeft mij wederom gemeld dat hij niets binnen heeft gekregen. Hoe lang gaat dit nu duren. Of U laat een getekend ontvangstbewijs zien of U vergoed de schade die ik geleden heb. Graag aktie. Met vriendelijke groet van Gerard Sanderse
-
Jan 26, 2009 om 19:32pakket zoek geraakt bij TNT
Mijn antwoord aan TNT:
Geachte medewerker, het pakket is nog steeds niet aangekomen, dus ik zou niet alleen de verzendkosten vergoed willen hebben maar ook de waarde van de inhoud die er in zat. Er zaten Cubaanse sigaren in het pakket, 2 kisten met een waarde van samen 250 euro. Graag verneem ik van U hoe we dit verder af gaan handelen. Met vriendelijke groet van Gerard Sanderse
-
Jan 26, 2009 om 19:30pakket zoek geraakt bij TNT
Hier het vervolg van TNT, ik heb ze inmiddels al 3 keer aan de telefoon gehad en meneer in belgie is er ook constant mee bezig.
Dit kreeg ik van TNT via de mail, ruim 2 maanden later nadat ik het pakket heb verstuurd, oja en ik heb ook nog zo'n klachten formulier ingevuld maar daar vegen ze denk hun kont mee af? Brief van TNT:
Geachte heer Sanderse, Hartelijk dank voor uw reactie. Allereerst wil ik u mijn excuses aanbieden voor de late reactie. U geeft aan nog geen reactie te hebben ontvangen naar aanleiding van uw navraag naar de zending met barcode 3SWPPK1131048. Ik begrijp dat dit vervelend voor u is. Uit mijn gegevens blijkt dat uw zending een dezer dagen alsnog is afgegeven bij de geadresseerde. Wanneer u in aanmerking wilt komen voor een vergoeding van de verzendkosten, dan wil ik u verzoeken uw bankrekeningnummer aan ons door te geven. Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Romine Jelsma TNT Post Klantenservice