Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: kassa65
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Dec 17, 2014 om 12:24contactlool betalen[quote=zoekster schreef op dinsdag 16 dec 2014, 22:37]Alle nieuwe passen van de ING hebben die functie er automatisch opzitten. Die moet je zelf stopzetten, wat ik ook heb gedaan. Nu krijg ik de hele tijd van ING berichtjes over het gemak van zonder pincode betalen. Videofimpjes. Ik word er gestoord van.
Ook krijg ik berichten over het opgeven van de papieren afschriften, zelfs als privébericht, rete-irritant. Dat downloaden heel makkelijk gaat. (maak ik zelf wel uit)
En graag willen ze mijn mobiele nummer zodat ze me de tancode per sms kunnen sturen. Ook als privébericht. Ik hou het gewoon bij papier. Mag het?
En dan nog berichten dat ze graag mijn email-adres willen hebben, zodat ze me snel kunnen bereiken. Terwijl ik weet niet hoeveel phishingmails worden rondgestuurd, steeds gehaaider. No thanks!
Ik geef geen krimp. Hoe meer gezeur, hoe meer ik mijn hakken in het zand zet.
ING komt mijn neus uit, maar van bank veranderen is zo'n rompslomp dat ik daar ook geen zin in heb. Ik blijf dus maar een geërgerde klant.
Van bank veranderen is helemaal geen rompslomp als je gebruik maakt van de overstapservice. Ik ben al jaren blij verlost te zijn van de ING. Informeer eens bij de ASN bank of kijk op hun site voor informatie. -
Dec 17, 2014 om 12:21contactlool betalen[quote=zoekster schreef op dinsdag 16 dec 2014, 22:37]Alle nieuwe passen van de ING hebben die functie er automatisch opzitten. Die moet je zelf stopzetten, wat ik ook heb gedaan. Nu krijg ik de hele tijd van ING berichtjes over het gemak van zonder pincode betalen. Videofimpjes. Ik word er gestoord van.
Ook krijg ik berichten over het opgeven van de papieren afschriften, zelfs als privébericht, rete-irritant. Dat downloaden heel makkelijk gaat. (maak ik zelf wel uit)
En graag willen ze mijn mobiele nummer zodat ze me de tancode per sms kunnen sturen. Ook als privébericht. Ik hou het gewoon bij papier. Mag het?
En dan nog berichten dat ze graag mijn email-adres willen hebben, zodat ze me snel kunnen bereiken. Terwijl ik weet niet hoeveel phishingmails worden rondgestuurd, steeds gehaaider. No thanks!
Ik geef geen krimp. Hoe meer gezeur, hoe meer ik mijn hakken in het zand zet.
ING komt mijn neus uit, maar van bank veranderen is zo'n rompslomp dat ik daar ook geen zin in heb. Ik blijf dus maar een geërgerde klant. -
Sep 10, 2013 om 16:32Toezenden van polis via internet; kan dit zomaar?Vriendelijke reactie van u, maar dat heb ik vaker gezien. Is het een antwoord op mijn vraag? Nee dus bedankt voor niets.