Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: kbrekelmans
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
May 21, 2015 om 15:14Mondelinge afspraakGeachte rvegt,
Ik ben ook klant bij Strategaweb, daarom wil ik hierop reageren.
Zelf heb ik ook mijn eigen hosting bedrijf.
Ik weet natuurlijk niet wat er precies is gebeurt tussen uw zoon en Strategaweb. Wat ik u wel kan vertellen zijn het volgende:
1: Als één klant van een isp, strategaweb in uw geval, een gratis account krijgt om de dienst te proberen en klant niet voortijdig opzegt, gaat klant automatisch akkoord met een nieuw contract.
2: Een 14 jarige jongen kan ook contracten ondertekenen zodra ze een bedrijf starten. Dit omdat zij toestemming hebben van de rechter!
3: Wij als klant bij Strategaweb, natuurlijk in overleg met ..... (edit redactie), kunnen wij onze diensten maandelijks opzeggen.
Ik heb dit zelf ervaren, en het staat ook in zijn voorwaarden (http://strategaweb.nl/voorwaarden.html). Ik heb bij Strategaweb meerdere virtual private servers, waardoor ik vaak hoge facturen ontvang.
Als ik aangeef dat ik bepaalde diensten wil opzeggen, zal dit, mits géén openstaande factuur open staat, opgezegd worden.
4: Klanten bij Strategaweb dienen zelf de bestellingen te plaatsen op haar website. Klant moet akkoord gaan met de algemene voorwaarden anders kunnen zij niets bestellen. Ook was dit bij uw zoon. Hij is toch met de voorwaarden akkoord gegaan. Uit ervaring worden die voorwaarden nooit gelezen, dat doe ik zelf meestal ook niet! Ook zijn de Algemene voorwaarden te vinden op de website van Strategaweb, en kan ook per e-mail opgevraagd worden.
Tot slot, als een isp 99.99% Uptime garandeerd, en dit niet naar komt hoort een klant compensatie te krijgen.
Uw zoon ook! Of hij dit heeft gekregen kan ik u niet vertellen, maar ik wel.
Mijn servers ligt ook af en toe uit de lucht (2 a 3 keer voorgekomen) maar dan krijg ik een waardebon voor Google Adsense t.w.v. €50,-
Ik wil uw zoon niet tegen spreken of Strategaweb steunen, ik plaats dit bericht als eigen ervaring. Zo kunt u dit meenemen in uw gerechtelijke stappen tegen Strategaweb!
Met vriendelijke groet,
Kevin Brekelmans -
Oct 27, 2011 om 10:45Mondelinge afspraakTS betekend Topic Starter. Oftewel persoon die begonnen is met dit gesprek!
-
Oct 25, 2011 om 20:21Mondelinge afspraak[quote=vladja schreef op dinsdag 25 okt 2011, 20:16]
Als deze bewering al zo duidelijk uit de lucht gegrepen is, wat moet ik dan van de rest van je verhaal maken? Toch een warm supporter van Strategaweb of toch een medewerker, die zogenaamd objectief wil overkomen?
Een vaste klant van Strategaweb!