Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: kees vermeulen
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Nov 9, 2011 om 19:11Samsung Smartpack actie - VoorwaardenIk heb op 03-06-2011 een tv gekocht een UE 46D6530 + Blu-ray BD-D6500 van Samsung. als je de Barcodes op stuurt.
Met daar in de gegevens van de tv en blu-ray voor het cadeau 2x3D brillen + moviemax + Shrek toe gestuurd.
ik heb dat uiteraard gedaan.
29-07-2011 heb ik een mail gestuurd met de vraag waar blijven de cadeaus.
04-08-2011 kreeg ik bericht dat er niets binnen is gekomen.
04-08-2011 weer een mail gestuurd met de gegevens en dat ik de barcode niet meer had.
11-08-2011 Geachte heer/mevrouw,Uw aanvraag is helaas niet compleet. Wij willen u vragen de streepjescode/serienummer van de TV te mailen. Het serienummer kan u vinden op de achterzijde van uw TV. Na ontvangst van u serienummer kunnen wij uw aanvraag afhandelen. Wij ontvangen de ontbrekende gegevens voor 22 augustus 2011. Ontvangen wij de ontbrekende gegevens na 22 augustus 2011, dan kunnen wij uw aanvraag niet in behandeling nemen. Hopend u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet,Helpdesk | Acties.nu Email: helpdesk@acties.nu
Intussen de Shrek film binnen gekregen.
11-08-2011 de stripjes code van de TV gemaild
26-08-2011 kreeg ik een bevestiging dat de aan vraag goedgekeurd is.
24-10-2011 weer een mail gestuurd geen reactie
04-11-2011 mail gestuurd.
09-11-2011 We hebben de aanvulling te laat ontvangen.
Actie is inmiddels gesloten, wij kunnen de aanvraag niet meer in behandeling nemen. van de heer [edit redactie] Contact Centre Customer Service Representative
Ik heb ook wat af gebeld niemand weet iets.
ik vind dat niet kloppen ze houden je aan het lijntje, terwijl je goedkeuring hebt.