Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: keysersoza
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Nov 7, 2013 om 16:26PIXUM Online Fotoservice - SUPERSLECHT en ONBETROUWBAARIk heb inmiddels van Pixum een antwoord gekregen en ze hebben hun excuses aangeboden voor de gang van zaken.
Tevens heb ik een code gekregen waarmee ik geheel gratis, en ook geen verzendkosten, mijn eerder bestelde fotoposter alsnog kan bestellen en ontvangen.
Dit vind ik dan wel zeer netjes van Pixum. Ze zorgen er nu wel voor dat het probleem wordt opgelost.
Hoop dat de klantenservice medewerkers zoiets als dit de volgende keer meteen oppakken en een vervanging aanbieden en het niet zo laten "escaleren".
In ieder geval zal ik mijn mening over Pixum herzien en wellicht in de toekomst nog vaker gaan gebruiken.
Nette oplossing door Pixum aangeboden.
Prima opgelost !!!
Mijn dank hiervoor ! -
Nov 4, 2013 om 20:31foto's afdrukkenJa zag ik te laat. Maar ik had het ook al ergens anders geplaatst !!! ;-)
Maar kan geen kwaad toch. Iedere optie is goed om een stelletje oplichters kenbaar te maken bij andere consumenten. -
Nov 4, 2013 om 18:43foto's afdrukkenPixum is de meest onbetrouwbare online fotoservice die ik tot nu toe ben tegen gekomen. Ben jarenlang Snapfish gebruiker geweest en met volle tevredenheid. Nu Snapfish er mee ophoudt neemt Pixum het over en probeert de klanten van Snapfish over te nemen. Het volgende is mij gebeurd afgelopen 2 weken.
2 Weken geleden kreeg ik als oud Snapfish (online fotoservice) een mail dat Pixum het gaat overnemen. Deze online fotoservice werkt vanuit Duitsland. Ik kreeg een mail met daarin de aanbieding van een gratis 30 cm fotoposter. Dit was de tekst: Fotoposter cadeau. Test de kwaliteit van Pixum en ontvang een gratis hoogglans fotoposter van 30cm. Jouw kortingscode*: RRRd4-xc8he-rdak9. Ik dacht van laat me dit eens proberen en ben via de link in de mail op de website van Pixum terecht gekomen. Dit is de link daar naartoe: http://www.pixum.nl/product/520.html p_ref=af_snapfish_landingpage_nl&utm_source=snapfish&utm_medium=af&utm_campaign=gratisposter_mail_20131025
Ik een foto geĆ¼pload en de kortingscode ingevuld. Dit verliep allemaal prima. Ik kon alleen via ideal, master of creditkaart betalen. PayPal was helaas niet mogelijk. Het bedrag aan korting werd van de rekening afgetrokken en ik moest alleen verzendkosten betalen. Een dag later kreeg ik een bevestiging dat de bestelling binnen was en dat deze verwerkt zou worden. Daarbij stond echter dat ik een foto van 11 cm met een brede witte rand besteld had en dat ik deze geleverd zou krijgen. Ik heb toen meteen een mail gestuurd naar Pixum met het verzoek dit te corrigeren omdat ik geen foto van 11 cm maar een poster van 30 cm besteld en betaald had via hun eigen kortingscode nog wel. Vandaag kreeg ik een mail dat de foto verzonden was. Helaas de foute foto van 11 cm met witte rand. Kreeg later ook nog een mail als antwoord op mijn mail om hun fout te corrigeren, dat ze dit niet konden terugdraaien. Ik moest het hier maar mee doen.
Ik heb jarenlang gebruik gemaakt van Snapfish en dat met grote tevredenheid. Dit was mijn eerste bestelling bij Pixum en ik wordt meteen op deze manier bedondert. Want ik heb er geen andere woorden voor. Maar dit is meteen mijn laatste bestelling geweest. Pixum is uiterst onbetrouwbaar en doet niet wat het beloofd. Kan dus alleen maar aanraden geen gebruik te maken van de zeer slechte online fotoservice Pixum. Gebruik liever een andere. -
Oct 22, 2013 om 12:04C&A Online Shop - Waardeloze KlantenserviceGaat zich niet alleen om de terugbetaling van het geld. Gaat om de incompetentie van de medewerkers van de klantenservice. Die dan weer dit en de andere keer weer wat anders vertellen. De slechte bereikbaarheid via telefoon. Het late reageren op mails. Gewoon waardeloze serviceverlening. Als je een online verkoop opstart en in je voorwaarden pretendeert goede service te verlenen, dan moet je je daar ook aan houden. En niet op zo een manier met je betalende klanten omgaan.En het is ronduit belachelijk dat ik zolang op mijn geld moet wachten. Zeker omdat er niets geleverd is door die net zo'n grote prutsers van Kiala. Ik heb er geen goed woord meer voor over. Voor mij hebben ze helemaal afgedaan.
-
Jun 13, 2013 om 18:41Webshops & webwinkels die bestelling niet leveren.De schilderijen zijn inmiddels wel geleverd. Na een hoop heen en weer gemail hebben ze eindelijk toegestemd de schilderijen toch op het afleveradre in Nederland te leveren. Dat is uiteindelijk deze week gebeurd. Dus waarschijnlijk hebben ze toch voor het juiste pad gekozen en zich uiteindelijk aan hun leverbeloften gehouden. Daar ben ik uiteraard wel blij mee. Als het verder in orde is mag dat ook gezegd worden. Dus zou zeggen als je bij deze bedrijven iets wil bestellen, give it a try.
Keysersoza. -
Jun 4, 2013 om 09:28Webshops & webwinkels die bestelling niet leveren.[quote=diumenge schreef op dinsdag 4 jun 2013, 08:07]Geen ervaring mee. Maar goed dat u hier een waarschuwing plaatst voor Olieverfschilderijen en Modern Schilderij. Mogelijk vinden andere consumenten dit voordat ze gaan bestellen, en dan weten ze tenminste waar ze aan toe zijn.
Heeft u wel uw geld terug ontvangen via Paypal?
Nee nog niet, de aangelegenheid loopt nog en Paypal zal komend weekend een beslissing nemen.