Antwoorden gegeven door: kingdj
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Apr 15, 2014 om 20:25operatiePraat met je orthopeed, en desnoods een second opinion. De aangeboden behandeling is niet de enige manier om een wervel vast te zetten. Er zijn diverse technieken en de cement techniek wordt niet overal gedaan, betwijfeld en daarom ook niet vergoed. Ik zeg daarmee niet dat de ingreep terecht niet vergoed word. Maar als patiënt heb je recht op een goede behandeling en ook een arts die je op alternatieven wijst, en er zijn echt prima alternatieven. En juist daarom zou ik niet de strijd aangaan, maar verder zoeken. Mag ik vragen welk ziekenhuis je hebt bezocht?
-
Apr 15, 2014 om 20:20roken zonder tabakhet is natuurlijk een wassen neus, die e-sigaret of iets in die trant. Je moet je heel goed beseffen dat niemand die dingen ontwikkelt om jou een gezonder leven te geven of van het roken af te brengen.
Je hebt geen idee wat er in die zooi zit en als het in handen komt van een kind... Levensgevaarlijk.
Ieder product welke nicotine zit, zal je natuurlijk niet helpen van je verslaving af te helpen. Sterker nog, je zult een vervanging gaan zoeken en je geestelijke verslaving zal keihard in stand gehouden worden.
Ga naar je huisarts en vraag om een stoppen met roken coach. Die kan je helpen met de voor jou beste methode en wordt in die gevallen nog eenmalig vergoed. Laat je informeren over cursussen of bijvoorbeeld medicatie. Maar laat die e-sigaret alsjeblieft liggen... -
May 27, 2009 om 20:55tuinset met mankementen
Ze blijven me mails sturen. Hieronder quote ik je de laatste mails die ik achtereenvolgens zojuist van ze binnen heb gekregen:
'hallo joyce , wij hebben die schade toch niet veroorzaakt ,u heeft zelf de stoelen uitelkaar gehaald cq gesloopt ik zal vragen of ze onderdelen naar y willen opsturen , zodat u ze zelf kan repareren,Met vriendelijke groeten jan@topteak.nl namens''Hebt u het product normaal gebruikt en is het versleten? Of hebt u het verkeerd gebruikt? Dan moet u de reparatie zelf betalen. U hebt dan dus geen recht op een gratis reparatie of een nieuw product.Met vriendelijke groeten jan@topteak.nl namens,'Ik moest foto's maken van de geleiders, en ja, dat gaat niet als ze in de stoelen zitten. Dus hebben we de 3 slechtste eruit geschroefd om te fotograferen. Kwestie van 2 schroeven. Dat was ook niet het probleem, de geleiders zelf scheuren. En dan nog de vraag of we de stoelen normaal gebruikt hebben !!!!De eerste klacht onstond na een uur van de levering, de 2e binnen een week. De rest daarna, en er is de eerste week meteen gebeld...Ja, de service, klantvriendelijheid en met name professionaliteit staat wel hoog in het vaandel! :) -
May 27, 2009 om 19:54tuinset met mankementen
Ik zie het, dat moet zijn 'bij', niet 'via' inderdaad.
Succes
-
May 27, 2009 om 19:46tuinset met mankementen
Haha!
Topteak.nl
Een niet al te gezellig maar berucht bedrijf. Stond overigens ook al in mijn eerste mail. Niet de makkelijkste overigens, want ze hebben blijkbaar veel ontevreden klachten. Niet handig van mij dat ik daar niet eerder naar gekeken heb.
-
May 27, 2009 om 19:36tuinset met mankementen
Ik heb er al een pittige mail uitgedaan. Maar ze hebben echt lak aan de regels. Dat er in hun voorwaarden staat geschreven dat ik recht heb op vervaning en ze langs kunnen komen, negeren ze. Ik krijg alleen als antwoord dat ik het of langs moet komen brengen, of ze komen langs maar dan gaat het mij een hoop geld kosten...
We hebben slechts voor 2 stoelen geleiders ontvangen, 4 geleiders in totaal! Terwijl er zeker 3 geleiders kapot zijn, en een aantal scheuren bevatten. De bouten zijn ook van zeer slechte kwaliteit, roesten, zitten los en breken af.
-
May 27, 2009 om 19:17tuinset met mankementen
Inmiddels heb ik wederom een mail ontvangen. Helaas worden ze ook met de mail onvriendelijker.
Ze willen de spullen ophalen, maar wij moeten dan 75,- aan voorrij kosten betalen, PLUS de eventuele reparatiekosten! Gratis? Daar lachen ze om.
Verder willen ze niet gaan. Ook op herhaaldelijk verzoek om gewoon de benodigde spullen te sturen en ons het zelf te laten repareren, wordt niet ingegaan. Ook een reactie op de foto's krijg ik niet.
Morgen zal ik ze een aangetekende brief sturen.
-
May 27, 2009 om 08:24tuinset met mankementen
Ze willen inderdaad dat wij langs komen met de meubelen, niet met de geleiders zelf. Op eerder aangeven dat dit niet kon zijn ze tot nu toe niet ingegaan. Maar ik ga het nogmaals proberen per mail. Als ik dan geen reactie krijg, stuur ik de brief.
De zin waarin ik doelde op 'komen wij niet bepaald rooskleurig uit de bus', gaat over een onderlinge mailwisseling tussen manager (met wie er nu contact is) en de dame waar we in eerste instantie contact mee hebben gehad. Zij mailde onder andere naar haar supervisor:
"Nou ik weet niet wat ze zitten te vertellen allemaalmaar ik heb ze gevraagd alsnog foto's te sturen..Ze hebben WEL gezegd dat ze voor alle stoelen nieuwebouten/schroeven geleiders willen hebben.Ik heb voor 4 stoelen nieuwe geleiders gestuurd meer kunnenze niet missen want dan hebben ze in de werkplaats NIETS meer.Dus ik weet niet wat ik nu nog kan doen."Wij hebben die mail per ongeluk gelezen. Ze gaan er dus vanuit dat de schade overdreven is. Dus of wij even willen bewijzen dat het niet zo is, terwijl we ook foto's mochten sturen. Wat ik al dacht, dat is dus niet afdoende. Ik ga iniedergeval mailen, en als daar geen reactie op komt, per brief. Ik hou u op de hoogte
-
May 26, 2009 om 12:21tuinset met mankementen
Bedankt voor het antwoord.
We hebben inmiddels een mail met de foto's gestuurd, van de defecte onderdelen. Daarin heb ik ook gemeld dat ik niet zomaar met 6 stoelen op sjouw kan gaan, een uur rijden.
Ik heb inmiddels antwoord, waarin niets staat over de foto's, alleen dat we geacht worden langs te komen, en ze 'zorg zullen dragen voor de meubelen'.
Ten eerste heb ik de auto niet ze te vervoeren, en ten 2e waarom moet ik terug???
Is het verstandig te blijven mailen met ze of moet ik ze de brieven versturen?