Antwoorden gegeven door: klarna-nl
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Feb 5, 2020 om 12:03Betaling bij wishBeste,
Voor het retourneren van een bestelling bij Wish kan je een melding maken via de app van Wish.
In de app en op de website van Wish vind je in het menu een overzicht van je bestellingen onder ‘Bestelgeschiedenis’. Zodra je de juiste bestelling hebt gevonden, klik je op ‘Helpdesk’. Hier kun je het trackingnummer en de status van de bestelling inzien, maar ook vragen stellen over je bestelling en informeren over je retourzending. Goed om te weten: Als je contact opneemt met Wish, krijg je een vraag-/referentienummer voor je verzoek. Zorg ervoor dat je dit goed bewaart. Het is namelijk mogelijk dat Klarna naar dit nummer vraagt als je hulp nodig hebt bij de rekening.
In onze Klarna app kan je de bestelling pauzeren door een probleem of retour te melden.
De factuur wordt dan bevroren zodat je langer de tijd hebt om dit op te lossen met de webwinkel. Na afloop van de periode van pauzering krijg je een e-mail van Klarna zodat wij je verder kunnen assisteren waar mogelijk.
Met vriendelijke groet,
Klarna
-
Jul 31, 2019 om 09:46Onterechte vordering WishBeste Davikita,
Natuurlijk een erg vervelende situatie.
Wanneer je kiest om een bestelling te betalen via Klarna Achteraf Betalen krijg je de factuur en de eerste herinnering per e-mail opgestuurd. Als er vervolgens nog geen betaling heeft plaatsgevonden zal je een tweede herinnering ontvangen. Als laatste zal de factuur dan inderdaad worden overgedragen aan het incassobureau. In een situatie als deze had je ons het beste kunnen contacteren op het moment dat de factuur nog bij Klarna lag. Op het moment dat de factuur is overgedragen aan Incasso Partners is het voor ons helaas niet meer mogelijk iets voor je hier in te betekenen. Voor specifieke informatie over de factuur en wat hiermee te doen kan ik je enkel doorverwijzen naar Incasso Partners.
Groet, Michel -
May 1, 2019 om 11:31Moet ik betalen?Beste heer/mevrouw,
Wij verzoeken u hierover contact op te nemen met onze klantenservice.
U kunt ze telefonisch bereiken op nummer 020 808 28 52 van maandag tot en met vrijdag van 08.00 tot 20.00 uur en op zaterdag van 09.00 tot 13.00 uur.
Of via de chat op app.klarna.com/login. Daar zitten mijn collega's 24 uur per dag voor u klaar, alle dagen van het jaar.
Zij helpen u hier graag mee verder.
Een fijne dag!
Groet, Marleen -
Sep 17, 2018 om 11:58klarna
Hi Missy7jaar,
Wat jammer dat je niet alle artikelen van je bestelling hebt ontvangen!
Zoals andere gebruikers ook aan hebben gegeven klopt het inderdaad dat je bij ons geen bestellingen kunt plaatsen. Wij gaan alleen over de betaling of factuur van je bestelling.
Als je iets niet hebt ontvangen kun je daar altijd contact met ons over opnemen, we kunnen natuurlijk altijd kijken wat we voor je kunnen doen. Het is wel heel erg belangrijk om het aan te geven bij de webwinkel waar je de bestelling geplaatst hebt. Zij gaan over de levering van je bestelling en kunnen dit voor je oplossen. Zij kunnen bijvoorbeeld de factuur aanpassen als iets niet is ontvangen.
Ik hoop dat het inmiddels met de webwinkel opgelost is, of je al contact hebt gehad met onze klantenservice. Als je nog vragen of onduidelijkheden hebt, stuur ons dan een e-mail naar hello@klarna.nl met wat meer informatie over de bestelling en de ontvangen factuur.
Ik wens je een prettige dag toe!
Groet, Kayleigh
-
Aug 31, 2018 om 08:37Pakjes niet bezorgd van wish toch aanmaningen Klarna
Hi Twannie62,
Jammer dat je van ons een aanmaning hebt ontvangen terwijl je de bestelling niet ontvangen hebt.
Zoals anderen al aangegeven hebben kun je hierover altijd contact met ons opnemen zodat we je kunnen uitleggen hoe dit opgelost kan worden en je ermee kunnen helpen.
Het is zoals de links van MARITA5 aangeven belangrijk om via je bestelgeschiedenis bij Wish te melden dat je iets niet hebt ontvangen. Uiteindelijk kunnen zij dit voor je oplossen en ervoor zorgen dat de factuur van Klarna aangepast of verwijderd zal worden.
Als je nog geen contact hebt gehad met onze klantenservice wil ik je vragen ons een e-mail te sturen naar hello@klarna.nl met de betalingsomschrijving van de ontvangen aanmaning en het e-mailadres waarmee je de bestelling hebt geplaatst. Dan bekijk ik het graag voor je!
Alvast bedankt voor je medewerking en een mooie dag gewenst!
Groet, Kayleigh
-
Aug 20, 2018 om 09:02Keller Sports & Klarna
Beste AJV,
Wat jammer om te lezen dat je vriend hiervoor aanmaningen ontvangt. Omdat wij over de facturatie gaan kunnen we je alleen aanraden om hierover contact op te nemen met Keller Sports om dit te stoppen.
Om de factuur te kunnen bekijken en te kijken wat we voor jullie kunnen betekenen wil ik vragen of je vriend een e-mail kan sturen naar hello@klarna.nl met de betalingsomschrijving van de betreffende factuur.
Alvast bedankt en een fijne dag gewenst!
Groet, Kayleigh
-
Mar 1, 2018 om 12:33Email validatie Klarna
Beste Jos Haring,
Spijtig dat u Klarna als onveilig ervaart omdat iemand uw e-mailadres gebruikt bij bestellingen. Klarna is een achteraf betaalmethode waarvoor men bij ongeveer 70.000 webwinkels kan kiezen. De gegevens die voor een factuur gebruikt worden, krijgt Klarna door van de webwinkel. Daardoor is het voor Klarna niet mogelijk om een e-mailadres op juistheid te controleren.
Als iemand aangeeft dat er een factuur is ontvangen die echter niet voor deze persoon bedoeld is, moet dit uiteraard onderzocht worden. Hier hebben we een veiligheidsafdeling voor die deze situatie erg serieus nemen. Er zullen controle vragen gesteld worden en daarom is telefonisch contact van belang. Ik begrijp dat dit in het verleden opgelost is kunnen worden door ander contact. Dit is echter niet de bedoeling.
Ik zie dat u inmiddels door een collega bent geholpen via chat. De factuur zal dus niet meer naar uw e-mailadres gestuurd worden. Ik heb de gegevens doorgegeven naar een andere afdeling die gaat controleren waarom uw e-mailadres word gebruikt bij de gegevens van iemand anders, om te voorkomen dat dit nogmaals gebeurd.
Ik wens u nog een prettige dag toe!
Groet, Astrid
-
May 12, 2016 om 11:16Ik heb een rekening van slimHCA GEHAD EN WEET NIET WAARVOORGoedendag,
Graag wil ik voor u uitzoeken hoe het komt dat u een factuur en aanmaning op uw adres heeft ontvangen voor een bestelling die u zelf niet herkent.
Wilt u mij via hello@klarna.nl de betalingsomschrijving doorsturen die staat op de brieven die u heeft ontvangen?
Vermeldt in de e-mail alstublieft ook uw contactgegevens en een datum en tijdstip waarop u bereikbaar bent. Ik kan op werkdagen tussen 08:00 uur en 16:00 uur telefonisch contact met u opnemen zodat we dit kunnen bespreken en oplossen.
Alvast vriendelijk bedankt voor uw medewerking.
Een prettige dag gewenst.
Groet, Ginny -
Aug 21, 2015 om 08:15is deze website te vertrouwen?[quote=flipje2015 schreef op donderdag 20 aug 2015, 20:32]Bedankt mensen voor jullie reacties, ben benieuwd of ze mij met een klarna factuur gaan laten betalen.
Wat ik opzichecht vreemd vind is dat ze dus niet opnemen op de (huis) telefoonnummer en terug bellen. Eerst met een mobiel en later anoniem.
Beste flipje2015,
Omdat ik me kan voorstellen dat u liever achteraf wilt betalen, ben ik dit meteen voor u gaan nakijken.
De genoemde webwinkel is niet aangesloten bij Klarna. Daarom zal het niet mogelijk zijn om deze aankoop via een Klarna factuur te voldoen. Mogelijk biedt de webwinkel wel een andere achteraf betaalmethode aan, neem hiervoor graag contact met hun op.
Groet, Ginny -
Jul 10, 2015 om 11:44BetalingBeste mevrouw Schoenmaker,
Bedankt voor uw reactie via e-mail. We hebben zojuist telefonisch contact gehad.
Met Klarna als betaalmethode, hoeft u zeker niet te betalen voor een artikel dat u niet in huis heeft. In ons telefoongesprek heb ik u uitgelegd wat wij voor u kunnen betekenen. Ik hoop dat ik u hiermee gerust heb kunnen stellen.
Zoals besproken komen we via e-mail bij u terug als we meer weten of nog informatie van u nodig hebben. Mocht u zelf tussentijds nog contact met ons willen opnemen, kunt u alle contactmogelijkheden hier vinden: https://www.klarna.com/nl/klantenservice. We helpen u graag.
Alvast een goed weekend toegewenst.
Groet, Ginny.