Antwoorden gegeven door: kleinvrouwke
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Oct 19, 2005 om 14:14de klant is koning ????/ te veduidelijken
Ik wil graag even hierop reageren:
Allereerst kun je bij wanadoo geen ADSL FAMILY direct + telefonie afsluiten, het is ADSL Direct + telefonie of ADSL Familie+ telefonie. Allereerst kan ik niet begrijpen dat de helpdesk van Wanadoo kan zeggen dat je de KPN niet meer nodig hebt. Al in het beginstadium is bekend gemaakt door Wanadoo, dat je kunt bezuinigen op je factuur van de KPN, door je abonnement te wijzigen in een Bel-Budget abonnement van 9,95 euro per maand. Je behoudt gewoon je huidige telefoonnummer en je krijgt van wandoo een nieuw telefoonnummer extra. Dus ik den dat e.e.a. op een misverstand berust. Ikzelf heb ong. een half jaar ADSL Direct + telefonie en ben er goed tevreden over. Je moet alleen goed weten hoe te handelen bij storingen. En je kunt vaak alle antwoorden vinden op de site van Wanadoo