Antwoorden gegeven door: knapzak
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Dec 12, 2005 om 19:41telefonie en internet upc
toch nog een reactie van mijn kant.
UPC die na eindeloos dwalen dan toch bekende en erkende dat er een probleem van hun kant was(waar ik de dupe van ben), heeft nu te kennen gegeven dat zij er van alles aan gedaan hebben de oorzaak te achterhalen(naar zeggen van de technici), maar het probleem niet getraceerd danwel verholpen kan/kon worden. daarmee willen ze niet zeggen dat de door mij gemelde problemen niet waar zijn, maar simpel gezegt ze kunnen het niet vinden ( alles staat zoals het moet). de schadeclaim die ik bij hen neer gelegt heb verwerpen ze gemakshalve, wel willen ze nog een aantal maanden gratis internet verschaffen, maar als ik nogmaals kom met het "oude probleem" dan gaan ze me daarmee niet helpen. een schande, ik twijfel of ik een advocaat in de arm ga nemen.ook willen ze mijn telefoonaansluiting van KPN op hun kosten weer aan laten sluiten. ik eis van hen dat ze dat doen en een provider naar mijn keuze ADSL laten aansluiten inclusief de bijkomende kosten. ik ben opgeligt door die gasten voor gemiddeld 45 euro per maand telefoonkosten naar die infantiele helpdesken, om na 10 maanden te horen dat het er wellicht wel is,maar zij niet weten waar het zou moeten zijn.......lang leve de evolutie. het zijn echte neandertalers bij dat UPC.... zijn er mensen die ervaring hebben hoe dergelijke zaken aanhangig te maken bij de diverse instanties? ombudsman ed heb ik al geprobeerd.
-
Nov 25, 2005 om 22:28telefonie en internet upc
ikzelf heb al 13 jaar internet via UPC, sinds 24 februari ook digitale telefonie. heel veel storingen, wegvallend signaal op telefonie en internet. in september heeft UPC erkend en bevestigd dat de door mij gereclameerde storingen gegrond zijn, door henzelf ondervonden en bevonden. Na eindeloos lang van het kastje naar de muur gestuurd te zijn heb ik via via het telefoonnummer van het hoofdkantoor van UPC bemachtigd en de directie om opheldering gevraagt.na 7 modemwissels 312 telefoontjes en de bijkomende kosten was ik het zatin 10 maanden. nu hebben ze alles op alles gezet en heb ik een belofte gekregen vanuit de staf dat de oplossingen gevonden moeten worden, ik niet met een zeeperd blijf zitten. mijn devies aan alle klanten van UPC die soortgelijke ervaringen hebben...........BEL HET HOOFDKANTOOR VAN UPC EN VRAAG NAAR DE DIRECTIE!!!!! telefoonnummer is te verkregen bij oa de UPC winkels in nederland.pas dan schijnt het tot hen door te dringen dat er wat met jullie probleem gedaan moet worden.