Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: kobo254
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Jan 8, 2012 om 17:06paradigit > laptop Asus type n90sc 18"Geschreven door ad op 15-12-11 21:39
Hoi dit komt mijn wel heel bekent voor
Heb zelf ook zo geintje met Paradigit
IK vindt dat u het nog rustig omschrijft
Ik koop op 17-12-2009 een ASUS laptop
artikelnummer 10021954 type N90SC VOOR 799,00 Euro
Meneer u hebt een goede keuze gemaakt en veel plezier er ik nog dank dat gaat wel lukken Niet dus
het gaat goet tot 14-mei- 2010 ik naar de paradigit in Roosendaal zeg laptop is niet goed beeld geeft grijze strepen
in de winkel doe ie normaal , de verkoper zei de laptop is goe meneer
ik nee hoor ik ik heb alles met mijn smartfoon ge filmd dus iname bewijs 83048017 hup 4 weken weg ik dacht oke dat een foutje beeldscherm verangen maar op 27-october-2011
scherm werkt niet goed ook vast gelegd op film ze vervangen de harde schijf en lcd kabel aldus het rep. raport met nummer83074271 blij nog rustig gun ze het voordeel van de twijfel
op 18-nov-2011 is het weer raak laptopstart niet meer door naar windows en loptop bblijft hangen rep no 83075943 ik werd het nu een beetje moe dus latop weer weg haal hem vrijdag 9 december 2011 weer op wat is er gebeurd , herconfrugatie software/applicaties ver vaning van het moederbord heb flink sampei gemaakt bij de klanten service die zeiden als het moederbord niet wordt vervangen krijg u creditering ik zei dat mag ook wel ben het nu zat kom maandag 12 dec. 2011 zeer boos de winkel binnen en zegik eis nu een nieuwe laptop niet dus ik heb het opstartenweer gefilmd het opstarten duurt nu 9 min 15 ben in de winkel goed van leer getrokken en geeist dat de baas gebeld werd hij belde maar zei na het telefoon gesprek dat hij niets kon toen werd ik heel verdrietig en zei tegen de filiaalleider ik eis dat je nu je baas beld en dat ik hem tespreken krijg naar heel veel gesodemieder werd de laptop weer ingenomen no 83077056 repartiebon ik heb geeist creditering en uitslag zpm. ja dat is goed doen we ik had eerder weer met de klanten service gebeld en sávond lag er een mail in het postvak meneer de bot wat is er aan de hand heel de zaak uitgelegd en gezegd dat ik het niet normaal vind hoe dat er aan toe gaat hij ik zal er spoed achter zetten ik ze dat zal ik ook maar doen en dat zal dan zeker weer weken duren nee hoor tussen kerst en nieuw is het geregeld ik zei daar hou ik je aan maat mijn vrouw belde vanmidag om te vragen of er al wat bekend was ach zei ie dat gaat wel 3 weken duren mijn vrouw zei het is een grote schande dat jullie 6 jaar op rij de beste winkelketen zijn schoftig gewoon en de service is op z'n zachts gezegt .... mag u zelf in vullen wij hebben gelijk gezegt dat er hier geen schroefje meer wordt ge kocht wat verkopen betreft zouden in je .... kruipen maar als je buiten bent ben je vogelvrij voor mij mag Paradigt vandaag nog opdoeken de grootste rot winkelketen die er bestaat daar moest maar eens een uitzending over gemaakt worden
een zeer gefustreede klant je ziet dat je niet de enge bent volgens mij zijn er zo nog veel meer mvgr ad