Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: koen40
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Apr 1, 2011 om 14:50HollandsnieuweIk kan Hollands Nieuwe op basis van mijn persoonlijke bevindingen alleen maar sterk afraden.
Ik wacht nu anderhalve maand op nummerportatie en ze doen alleen loze beloftes.
Wanneer deze niet waar kunnen worden gemaakt, ligt dat aan een andere organisatie.
Het levert veel frustratie op die ik iedereen graag zou willen besparen! -
Apr 1, 2011 om 14:45hollands nieuwe puinhoopIk wacht al bijna twee maanden tevergeefs op aansluiting van mijn nummer. Ze zeggen steeds toe dat het komt (zelfs met data waarop het goed zou moeten gaan.)
Ik heb gelezen:
We kunnen uw nummer en aanbieder niet koppelen.
Het ligt aan een vorige provider
Nee, het komt op 29 maart eindelijk goed.
Dit is een logge organisatie. Ik kan Hollands Nieuwe op grond van mijn bevindingen iedereen sterk afraden! -
Mar 30, 2011 om 10:39Hollands Nieuwe, Zelfde ellende als het oudeIk heb me half februari geabonneerd met nummerbehoud. We zijn nu anderhalve maand verder en ik kan nog steeds niet met mijn eigen nummer bellen.
Ze gaven allerlei redenen: nummer en provider zouden niet kloppen, het ligt aan uw vorige aanbieder enz.
Ten slotte kwamen ze met concrete data waarop het nummer zou worden overgezet. Weer niets!
Ik kan deze provider op basis van mijn eigen bevindingen aan niemand aanraden.
Het levert veel frustratie op.
En je kunt ze niet eens bellen! Zij mailen jou....
Het voelt als knokken tegen een logge instantie.