Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: koffiemok
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Feb 17, 2011 om 22:07Torenhoge telefoonrekening Hi/KPN door mobiel internetSluit me bij bovenstaande aan.
Zie deze klacht op andere forums ook voorbij komen.
Wanneer snappen mensen nou eens dat een smartphone altijd de mogelijkheid in zich heeft om het internet op te gaan via het mobiele netwerk.
Mensen.. als je alleen van de Wi-Fi gebruik wil maken.. Lees de handleiding om na te gaan hoe mobiele data uit te zetten.
Bij de iPhone met ios 4.2.. instellingen / algemeen / netwerk / mobiele data
Die zet je op uit. Staat ook in de handleiding.
Als je automatische incasso heb en het bedrag staat op je rekening, dan kan worden afgeschreven. -
Feb 4, 2011 om 21:01Misleiding van consument door mobiele telefoon aanbieder[quote=tp schreef op vrijdag 4 feb 2011, 20:43][quote=bartmill schreef op vrijdag 4 feb 2011, 20:11]Maar uw aanraden is dus om me gewoon aan te melden als nieuwe klant?
Tja...dat gaat dus niet hè, U staat al als klant geregistreerd...daar trappen ze niet in.
Bij de meeste providers mag je meer dan 1 abonnement op je naam hebben staan.
Ik heb bij een provider 2 abonnementen.
Als je besluit een nieuw abonnement te nemen moet je ook eens navragen of de provider aan intern nummerbehoud doet.
Zo kan je je huidige nummer meenemen naar het nieuwe abonnement en als op je nieuwe abonnement je huidige nummer staat is je oude abonnement beëindigd. -
Feb 3, 2011 om 14:53Garantie iPhone[quote=freya schreef op donderdag 3 feb 2011, 09:35]
Hallo crielie,
Als er zoveel problemen (vrijwel) tegelijk optreden, ben ik geneigd te denken dat er iets mis is met de firmware. Welke versie van het iOS staat er op de iPhone? Heb je die al eens opnieuw geïnstalleerd? Desnoods even géén backup terugzetten.
m.vr.gr. Freya
Het kan inderdaad aan de firmware of software liggen.
Een gehele restore en instellen als nieuwe telefoon kan de oplossing bieden.
Zorg er wel voor dat je gegevens sync met de computer anders ben je alles kwijt.