Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: konijntjes
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Jul 16, 2007 om 17:41Orange-verhuiskostenik kan je 1 ding zeggen en dat is dat het daar 1 grote klere zooi is , mijn zus had in april adsl van orange aangevraagr(helaas) . maar de live box die ze geleverd hadden werkte niet, wij gebelt , en er wordt gewoon gezegt dat ligt aan u zelf, nou ik heb een erkende instalateur er bij gehad en die zegt ook dat het probleem daar zit. , weer bellen , en na veel aandringen sturen we wel een nieuwe toe, en wat denk je, het zelfde liedje , en ondertusssen een maand verder , en geen internet . wwer bellen, en er wordt dan gezegt de instellingen zullen wel niet goed staan we zullen deze even met u doornemen, gedaan, maar niet werken, ondertussen bij elkaar met veel bellen en schrijven weer een maand later,weer eens bellen hoe het er voor staat , nou u wordt morgen teruggebeld , ja je rad het denk ik wel he , niet terugggebeld, ondertussen al een hoge telefoonrekening van al dat bellen met hun, maar weer een brief gestuurd dat ik mijn abbonoment wwenst te beeindigen wegens wanprestatie, dat komn niet volgens hun , en wat doen ze weer een nieuwe live box opsturen , ik heb deze geweigert, nu hebben ze 150 euro in rekening gebracht voor de live box . weer bellen , ik zehg welke live box . ik heb ze allemaal teruggestuurd . en bovendien het gebruik van de live box zit bij de prijs in , ik was het helemaal zat , en heb vervolgens de rechtsbijstandverzekering er op af gestuurd , en mijn incasso teruggetrokken , nu drie maanden verder, is het dan zo ver dat mijn verzekering het voor elkaar heeft dat het contract wordt beieindigt en dat ik aalle kosten terug krijg.mmar als ik dit niet had gedaan had ik nu nog de ellende gehad , dus mijn advies is dus schakel je rechtsbijstand verzekering in , daar zijn alle klachten over orange bekent , want het regent klachten over orange. succes toegewenst met deze klote firma. vriendelijke groet R.de lange