Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: kooikertje60
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Jul 24, 2020 om 11:59Pay palPaypal is veilig en MOBROG doe ik ook al jaren aan mee. Betaald goed.
-
Oct 8, 2015 om 21:05IAK verzekering[quote=tijger1 schreef op donderdag 8 okt 2015, 20:19]Maar ik zie niet in wat voor verkeerde nota het ziekenhuis opgesteld kan hebben. Zij hebben uw polisnummer en claimen bij de verzekeraar. Dus de fout ligt echt gewoon bij de verzekeraar, want voor die operatie komt niets uit de basis.
Dus trek IAK aan hun vestje.
Ik heb het IAK al gebeld en die zeggen dat het ziekenhuis een verkeerde code op de rekening hebben gezet en dat ik dat met het ziekenhuis moet regelen. Maar het is niet mijn fout maar ik draai nu wel voor de kosten op. -
Oct 8, 2015 om 20:14IAK verzekering[quote=tijger1 schreef op donderdag 8 okt 2015, 18:38]Wonderlijk verhaal. Ooglidcorrecties worden helemaal niet uit de basisverzekering vergoed, behalve in het geval van aangeboren afwijkingen en dan nog pas met een machtiging van de verzekeraar. En bij wie loopt dan uw basisverzekering?
Maar ik zou maar even wachten met storneren.
Mijn basisverzekering loopt ook bij IAK en ik had ook een machtiging van de zorgverzekering. Ook speciaal daarvoor een aanvullende verzekering afgesloten -
Oct 8, 2015 om 14:04IAK verzekering[quote=edrick3 schreef op donderdag 8 okt 2015, 13:48]....Ik zit nu nog net binnen het termijn van 30 dagen om het bedrag te kunnen storneren.....
Je hebt nog even de tijd.
In de meeste vallen is het mogelijk om tot 8 weken na de afschrijving het geld te laten storneren, in enkele gevallen kan dit afwijken.
Inderdaad heb het even opgezocht en kan nog tot 8 weken storneren, maar 317 euro is veel geld dat ik nodig heb voor de school van de kinderen, en het is een fout van het ziekenhuis, waar ik toch niet de dupe van hoef te worden? -
Jul 31, 2015 om 13:22Sony e-reader laad niet meer opNee reparatie was duurder dan een nieuwe kopen. Maar ik vind het gewoon niet kunnen dat hij binnen 3 jaar al stuk is. Kan er ook niets mee nee maar wilde het wel even melden.
-
Mar 23, 2014 om 12:25toshiba laptopInmiddels de laptop toch laten maken voor 139€. De rechtswinkel heeft een aangetekende brief gestuurd naar expert met een reactie tijd van 14 dagen voor expert. Natuurlijk na die 14 dagen nog geen reactie mogen ontvangen van expert. We wachten nog tot dinsdag af maar ik verwacht geen reactie van Expert. Mij zijn ze als klant voor altijd kwijt en zo ook een groot deel van mijn Facebook vrienden want op een slechte service zitten we niet te wachten en ik kan overal mijn geld kwijt.
-
Mar 5, 2014 om 14:21toshiba laptopHoi, bedankt voor je reactie, maar de toets is afgebroken, niet zomaar kapot dus. Daar zit dan ook het probleem en volgens toshiba en expert is de laptop zo niet afgeleverd wat dus ook is ja, de toets is pas na 14 dagen kapot gegaan.
=zoekster schreef op woensdag 5 mrt 2014, 13:35: Dat hoeft u niet te bewijzen, in de wet wordt vermoed dat er al wat mis was met de toets bij aankoop (of liever bij aflevering) en dat dat zich na twee weken heeft geopenbaard door het feitelijke kapot gaan van de toets. Het is niet normaal dat een toets na twee weken het niet meer doet. Ik heb mijn laptop al 5 jaar en de toetsen doen het prima. En ik gebruik ze echt heel veel.
Expert moet bewijzen/aannemelijk maken dat het door uw gebruik komt. Laat ze dat dan maar doen. Gewoon stellen dat het door druk/val of weet ik veel wat komt, is niet genoeg. Daar moet wel een soort van bewijs voor worden geleverd. -
Mar 5, 2014 om 13:21toshiba laptopHoi, die brief had ik ook al, maar hoe kan ik nu bewijzen dat de shift toets niet al kapot was voordat die laptop bij ons stond. Hij is immers pas na 2 weken gebruik kapot gegaan en daar ligt dus het discussiepunt. Bij deze voorbeeldbrief wordt ervan uitgegaan dat de toets bij aflevering al kapot was, wat ik niet kan bewijzen.
=zoekster schreef op woensdag 5 mrt 2014, 13:10: U zou het nog met een brief en mail kunnen proberen richting Expert, waarin u een termijn stelt.
klik HIER
aanpassen aan uw situatie.
Anders wordt het toch de geschillencommissie. Ik vraag me overigens af bij welke geschillencommissie u dan terecht zou moeten, krijg de indruk dat u deze laptop niet via de webshop van Expert heeft gekocht en dan kunt u bij de geschillencommissie thuiswinkel niet terecht. Daar zou ik nog eens navraag over doen bij de consumentenbond. Ik neem aan dat u lid bent, dus nu kunnen ze bewijzen dat dat lidmaatschap wat voorstelt. -
Mar 5, 2014 om 13:18toshiba laptop[quote=zoekster schreef op woensdag 5 mrt 2014, 13:10]U zou het nog met een brief en mail kunnen proberen richting Expert, waarin u een termijn stelt.
klik HIER
aanpassen aan uw situatie.
Anders wordt het toch de geschillencommissie. Ik vraag me overigens af bij welke geschillencommissie u dan terecht zou moeten, krijg de indruk dat u deze laptop niet via de webshop van Expert heeft gekocht en dan kunt u bij de geschillencommissie thuiswinkel niet terecht. Daar zou ik nog eens navraag over doen bij de consumentenbond. Ik neem aan dat u lid bent, dus nu kunnen ze bewijzen dat dat lidmaatschap wat voorstelt. -
Mar 31, 2012 om 18:38EssentHoi Chedric,
Via http://www.degeschillencommissie.nl/home kun je je klacht indienen. Het kost 25 euro en als je de zaak wint krijg je dat geld ook nog eens terug via de tegenpartij. Je moet het natuurlijk wel kunnen bewijzen. Ik heb onlangs een rechtszaak tegen main energie gewonnen.
Groetjes