Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: kpnwebcare3
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Jun 15, 2010 om 10:49KPN[quote=jan2nolly schreef op vrijdag 9 apr 2010, 14:50][quote=erik008 schreef op vrijdag 9 apr 2010, 14:38]KPN is het bedrijf met de vele loketten.
Het grappige is, de ene weet niet wat de andere doet.
Wellicht weet je nog niet de juiste loket nog niet te vinden.
Wat voor vraag had je willen stellen?
Dan kunnen we je helpen zoeken.
Ik zoek regelmatig naar een e-mailadres en dat is niet te vinden. Ik kan dan mijn klacht duidelijk omschrijven. Maar, zij hebben wel mijn adres, ik niet die van hen.
Dat is toch van de zotte?
Hallo,
Om klachten schriftelijk in te dienen, kan een klant terecht bij:
Via email:
klantenservice@kpn.com
Per post:
KPN Klantenreacties
Postbus 58800
1040JA Amsterdam
Met vriendelijke groet,
Nick
KPN Webcare -
Jun 15, 2010 om 10:47KPNHallo,
Om klachten schriftelijk in te dienen, kan een klant terecht bij:
Via email:
klantenservice@kpn.com
Per post:
KPN Klantenreacties
Postbus 58800
1040JA Amsterdam