Antwoorden gegeven door: kswift
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Feb 22, 2005 om 23:54Speedlinq...?
Laat me raden: je woont in A'dam centrum..? Daar was eind januari een verhuizing van wat apparatuur door BabyXL in de centrale. Direct daarna kon heel A'dam niet meer online. Inmiddels schijnt 't voor sommigen verholpen te zijn, maar niet voor mij. Ik heb wel line sync maar volgens mijn pc krijg ik geen ip-adres toegewezen.
Dat mijn modem goed werkt weet ik want was daarvoor 1 maand non-stop online. Zowel met het sagem modem (niet zo'n goed modem, vaak disconnects) als met Speedtouch Home met de Tiscali instellingen (werkte prima).
Ik heb al verschillende keren gebeld, medewerker kon een eenvoudige line check doen en van hem uit gezien heeft mijn modem een ip-adres toegewezen gekregen. Maar omdat niets het doet, heeft de helpdesk (ja geregeld 10 minuten wachttijd) me de 'laat uw modem 5 dagen aan staan' optie gegeven, en vandaag is de vijfde dag. Met het verzoek om ieder dag rond 20 uur mijn modem even aan & uit te zetten.
Ik zal zeker morgen bellen en eens zien wat ze nu weer bedenken.
Ben dus wel benieuwd naar ervaringen van anderen.
Een vriend van me woont ook in A'dam centrum, kreeg t nieuw opgeleverd, deed het niet (dit was ook net na die storing), belde, en men wist te melden dat ie diezelfde avond weer online zou zijn, en ja hoor... werkt weer!!!