Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: kwelbast
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Sep 1, 2014 om 17:23Contactloos betalenMijn partner had het dus via internetbankieren deze betaalfunctie uitgezet. Ik heb het bij een ING-kantoor laten doen.
Bij beide passen stond deze functie (contactloos betalen) dus na een tijdje weer op "aan". -
Sep 1, 2014 om 17:08Contactloos betalenDe ING kon niet verklaren hoe het kwam en ik heb een klacht ingediend. Al zal ik daar waarschijnlijk niks meer van horen, ik heb weinig vertrouwen meer in deze incompetente organisatie.
-
Sep 1, 2014 om 16:51Contactloos betalenBizar bij de ING. We hadden beide passen van onze en/of-rekening uitgezet (en laten uitzetten bij een ING-kantoor) voor contactloos betalen. Tot onze verrassing bleken onze beide passen nu weer op "aan" te staan.
Let dus regelmatig op bij de ING of de pas nog op "uit" staat, blijkbaar zet ING ze af en toe automatisch weer op "aan". Wat heel kwalijk is natuurlijk. -
Jul 13, 2012 om 14:06enexisIk ben overgestapt van Essent naar Greenchoice. Het is al bizar dat dat overstappen 3 maanden duurt, maar goed. Gas- en electriciteitstanden doorgegeven aan de nieuwe leverancier. Nu, na al die weken (Essent doet er 6 weken over om een eindafrekening te maken - blij dat ik daar weg ben) krijg ik een eindafrekening met een foute electriciteitsmeterstand. Essent gebeld. "Dit is wat we hebben doorgegeven" hoor ik daar. Greenchoice (klantvriendelijke mensen) gebeld. Zij zeggen dat zij de juiste standen aan Enexis (netbeheerder) hebben doorgegeven. Enexis gebeld. Daar wordt gezegd dat ze alleen gasmeter-standen hebben ontvangen en zelf maar iets hebben geschat. In mijn nadeel dus. Inmiddels maar een klacht ingediend bij Enexis. Hoewel het maar om ongeveer 16 euro gaat, weiger ik te betalen aan Essent wat niet wordt geleverd. Iemand hier nog meer ervaringen mee?