Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: lakayitha
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Feb 2, 2011 om 22:46Netwerkwisseling van SimpelIk heb qua ontvangst geen problemen (tot nu toe..) met het bereik.
Alleen ik heb zowel T-Mobile (heel netjes en snel antwoord gekregen -> contact zoeken met Simpel) als Simpel diverse malen gemaild mbt het gratis halfjaar internet.
Ik krijg tot nu toe steeds de melding netwerkfout op mijn gsm.
Ik heb alle instellingen correct in mijn telefoon staan.
Nog even en het 1/2 jaar is om voordat ik van Simpel antwoord heb gekregen of uberhaupt het internet heb kunnen proberen. -
Oct 22, 2010 om 13:02Dubbele schoonmaakkosten?Inderdaad Sonjaatje, bewijs het maar eens, het is toch absurd dat je dan bij vertrek zou moeten gaan filmen of foto's maken, want je weet maar nooit hoe een schoonmaakster vuil als vuil ziet....Alles staat trouwens op papier.
vwb het checken lottesanne, pas 's avonds ga je mijn inziens gordijnen dicht doen, bleek doodleuk dat er een weg was, volgende dag gemeld, dit wisten ze nog geeneens. Dat glas klopt, maar ik lig dan ook niet wakker van 1,50.
Ik heb ze in ieder geval een brief gestuurd en in ieder geval gesommeerd om die 95 terug te storten, valt m.i. niet onder schade zoals beschreven in hun algemene voorwaarden. -
Oct 22, 2010 om 11:15Dubbele schoonmaakkosten?hallo bovenstaande, misschien dat ik in het heetst van de strijd mijn verhaal te snel heb opgeschreven en de opsomming van cijfers verkeerd heb weergegeven:
- dus hier onder het overzicht;
Ik heb het huisje betaald 510 euro
Bij aankomst hebben we eindschoonmaak = 95 betaald, 2 honden = 70 euro, belasting p/p = 28 euro, voorraad hout = 20 euro
en de borg van 250 euro.
Bij vertrek waren er 64,40 euro energiekosten die dus al van de borg werden afgetrokken, blijft er 185,60 over wat terug gestort zou worden, maar er werd 76,30 teruggestort.
Er werd dus 95 extra schoonmaak gerekend en 14.30 voor een verdwenen glas (wat trouwens bij aankomst al weg was, 2 keukendingetjes.
voor wat betreft diegene die schrijft dat hij het verhaal van 2 kanten wil horen, ja dat zou ik ook wel willen horen dan van de schoonmaakster, want ik denk niet dat veel mensen die al schoonmaakkosten betalen ook voor vertrek in de wc's chloor doen of de boel nog stoffen en dweilen. -
Oct 21, 2010 om 21:08Dubbele schoonmaakkosten?Ik had al 95 euro voor schoonmaakkosten betaald.
Dus dit rekenen ze 2 x omdat het zgn. heel vuil zou zijn geweest!!!
Het betreft een Belgisch bedrijf en in hun algemene voorwaarden staat alleen dat ze de borg binnen 4 weken terugstorten onder voorbehoud van controle.
2 x schoonmaak kosten vind ik gewoon absurd.