Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: lammieslam
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Mar 20, 2015 om 20:37malware?spam?Afzender blokken heb ik ook al geprobeert, dan gebruiken ze gewoon een andere emailadres..
Maar hoe blok je een spam als ze jou eigen e-mail adres gebruiken om jezelf ermee te spammen??
Dit krijgt ik helaas veelvuldig mee te maken..
Dat kan je toch niet meer blokken.. want dan blokt jij je zelf, met andere woorden als ik een belangrijk mail CC naar mijzelf dan kan ik het niet meer ontvangen??
Weet iemand hoe je dit dan kan oplossen.. -
Oct 26, 2012 om 13:55Slechte service Canal Digitalbij ons is hetzelfde verhaal..
na aantal jaren stateliet te hebben van CD zijn wij 2010 in juni overgestapt naar de all in one pakket.
de monteur kwam de monteur in om 9 uur in de ochtend maar 14.30 in de middag..
Daarna bleekt te internet snelheid niet 20mb te halen.. okee de centrale is op 3km afstand dan verwacht je iets van 16-17mb te krijgen.. nee hoor.. amper 5.5mb daar moet ik ermee doen.
Klacht aan gemaakt. dat wij soms weken geen telefoon hebben of je moet als je lekker in t gesprek zit wel 5 keren terugbellen omdat de lijn constant doodvalt.
Na verschillende meldingen kreeg ik eindelijk een ander modem..
max konden wij hier iets van 8.5mb halen.. beter dan niks en einde contract juni 2013 gauw wegwezen bij cd.
nu amper 10 wken de 'nw' modem in huis en wat denkt je internet snelheid.. 2.5- max 4mb
Na verschillende pogingen om storing aan te melden.. gaven zij geen antwoord terug op mails.. dus dan maar duur doen..bellen..
ga niet op koopjes af van de internet.. heb je eentje waar de tevreden bent blij daar.. slechter word je er niet van.
beter dan goedkoop dat bij canal digital zeker duurkoop is..
jammer -
Oct 26, 2012 om 13:40Canaldigitaalhai,
ik kwam dit topic net tegen..
misschien ook een leuke tip is dat ik altijd een scan maak en dan zowel aangetekend als digital versturen.. heb je altijd dubbel bewijs.. post zoek( wat erg vaak gebeurt) dan heb je alsnog een bewijst..
succes met jullie verlies.