Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: lappetop
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Apr 16, 2004 om 13:12wat is mijn recht (2)Geachte Familie Kuipers,
De aanname van de Wehkamp is waarschijnlijk dat u uw matras heeft vervangen door één van hun producten. Het feit dat Wehkamp de matras komt ophalen isgeen vreemd fenomeen zij doen dit met al hun spullen al komt het inderdaa wat vreemd over om ditmet zo'n groot goed te doen.
Voor het berekenen van de 50 euro zijn de meningen verdeeld. De één vind het een redelijke waarschuwing vor bedriegers de ander vindt het een dreigement. Het is uiteindelijk aan u of u zeker weet dat uw matras door een fabrieksfout kapot is.
Wat betreft het niet hebben van een matras tijdens de afwezigheid hiervan is het een telefoonje waard om te achterhalen of de mogelijkheid bestaat of Wehkamp kan langskomen. -
Apr 16, 2004 om 13:11VaatwasserGeachte,
Een vraag aan de dealer kan zijn hoe groot hij kans acht dat dit alsnog onder garantie vergoedt kan worden. Onder normale omstandigheden kan dit soort vervolgsched niet vergoed worden. Wellicht heeft u de moed en tijd om Bauknecht zelf te bellen en hen dit probleem voor te leggen. Dit soort bedrijven zijn erg groot en verdwalen is erg makkelijk u kunt het best ebllen met de mededeling dat u iemand zoekt die uw technische vraag kan beantwoorden. betreft een fabricagefout in een serie vaatwassers. Hetis dan vanbelang dat u uw serie en modelnummer van uw vaatwasser bij de hand hebt.
Daarvandaan legt u uw probleem uit en probeert u erachter te komen wat de algemene reactie op deze ekkages is geweest.
Suc6 -
Apr 16, 2004 om 13:11United consumers /cogasZodra de energiemarkt wordt vrijgegeven kunt u zich richten op andere aanbieders.
Let op dat er veel energiebedrijven zijn die een verschillende manier van administreren op na houden. En u blijft het gebruik van het leidingnet betalen bij een andere partij dan degene die uw energei levert.