Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: lebra2009
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Apr 28, 2010 om 18:33Tele2 bied geen oplossingHet was inderdaad netjes geregeld van Tele2, de dames waren zeer vriendelijk en hebben goed op het probleem ingespeeld.
-
Jan 31, 2010 om 15:00rechten bij winkeldiefstalDit is inderdaad te gek voor woorden. Ik zou inderdaad een aangetekend schrijven naar het hoofdkantoor van Bas van der heijden sturen, dat ze het per direct terug draaien en excuses aanbieden. Verder zou ik wel jurische hulp inschakelen, anders blijft er een stempel voor lange tijd achter je naam staan. Mogelijk dat je in aanmerking komt voor gratis jurische hulp. Ik zou het er niet bij laten zitten.
-
Jan 31, 2010 om 14:54Tele2Ik zou eerst inloggen bij tele2 en kijken of de instellingen goed staan, mogelijk staat hier een verkeerd email adres. Dit voorkomt dat er emails niet aankomen. Ik correspondeer zelf ook met incasso bureau´s (via mijn werkgever), om zaken uit handen te geven. Het bedrijf moet eerst drie aanmaningen sturen, waarbij er in de derde aanmaning de melding staat, dat het binnen een bepaald termijn moet worden voldaan. Anders zijn ze genoodzaakt dit uit handen te geven. De aanmaningen moeten ze ten aller tijden via de post sturen en niet digitaal. Doen ze dit wel, dan zijn ze zelf in gebreken gebleven en kunnen de zaak dan niet verder doorvoeren. Reageer ten aller tijden schriftelijk of per email en bewaar de correspondentie. Dit kan helpen bij eventuele schadeloos stelling die Tele2 zal moeten voldoen.