Antwoorden gegeven door: leelee
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Apr 28, 2010 om 12:27smartkaart ziggoje moet wel een abonnement voor digitale televisie hebben op je adres, anders werkt het niet
-
Nov 27, 2008 om 11:29opzeggen zigoIk zou ook om 8 uur 's ochtends bellen, of misschien op zondag, dan kom je er ook sneller doorheen!
-
Nov 27, 2008 om 11:28Ziggo klantenservice niet bereikbaar
Zeer slordig allemaal van Ziggo, maar wat gaat er nu wel goed?
Ik heb op de Ziggo site, onderstaand adres gevonden:
Ziggo B.V.
o.v.v. retouren
Postbus 145
2740 AC Waddinxveen
Ik zou als ik jou was een briefje met je adresgegevens bij het modem doen, zodat ze weten dat het modem bij jou vandaan komt.Ik heb al van veel kennissen gehoord dat Ziggo na het opzeggen van het contract nog 1 maand incasseert, terwijl dat niet mag. Ik heb ook begrepen dat je dat geld weer terug krijgt. Rare manier vind ik het, zo lijkt het net alsof je van jou geld nog even wat rente trekken.
Succes ermee!
-
May 9, 2008 om 14:36digitale tv
hoi
volgens mij werkt UPC alleen met de decoders die zij zelf verstrekken net als KPN. bij andere kabelmaatschappijen kun je wel met een zelf gekochte decoder digitaal kijken. ik zou gewoon UPC bellen of mailen met deze vraag, dan weet je het zo!
su6
-
Apr 28, 2008 om 16:49vooruit betalen bij Multikabel
hallo
Hoe zou Multikabel dit anders moeten doen? Ze gaan samen met Ahome en Casema, bij Casema betaald de klant al vooruit, dan zouden ze bij Casema de klanten dubbel moeten gaan factureren om op dezelfde lijn te komen met Multikabel?
Het is krom, maar het is niet anders als ik het zo lees.
-
Apr 24, 2008 om 08:56omzetten van abonnement naar prepaid
hallo
ik heb 2 jaar terug mijn abonnement van Hi omgezet naar Prepaid. Ik heb het formulier ingevuld en opgestuurd, kreeg netjes een brief voor de omzetting en het was zo geregeld. Bij mij was geen sprake van een nieuwe simkaart, ik hield gewoon de huidige simkaart. Mijn belminuten die over waren was ik wel kwijt. Maar misschien is de werkwijze nu dan veranderd, maar ik vind het wel raar dat je gewoon een paar dagen zonder mobiel zit, dat kan gewoon niet, het moet gewoon in 1 dag over gaan vind ik.
Succes met Hi
-
Apr 17, 2008 om 08:44Kosten voor service per telefoon
Hallo
De lijn van 0.10 is van de Helpdesk van Multikabel. Als je dus technische problemen heb, kun je daar terecht voor professionele hulp. De lijn van 0.01 is voor administratieve vragen en is dus goedkoper omdat je daar eerder klaar bent dan bij een Helpdesk.
Ik vind de prijs van 0.10 niet duur voor een Helpdesk.
Gr Leelee
-
Apr 17, 2008 om 08:40Astro tv
Hallo
Volgens mij is Astro TV er alleen maar om de gaten op te vullen nu de belspelletjes verdwenen zijn. Ik geloof echt niet dat je op de televisie komt met jouw vraag. Ik zap er gewoon overheen, geloof al die onzin gewoon niet.
Gr Leelee
-
Apr 16, 2008 om 08:48betalen
hallo
heel raar. ik werk bij een kabelbedrijf en wij storten zelfs bedragen van € 0.01 terug naar de klant als het onterecht in rekening is gebracht. dit klopt dus niet wat Casema zegt. Ik zou een klachtenbrief sturen, mocht dat niet helpen, dan wellicht Kassa inschakelen voor hulp. ze moeten het gewoon terugstorten omdat jij dit niet hoeft te betalen, ook al is het maar een klein bedrag. ik zou er werk van maken!
grt lies
-
Apr 14, 2008 om 16:59pps bestand
hoi
heeft jouw vriendin Powerpoint op haar PC staan? een PPS bestand is een Powerpoint presentatie. Zonder Powerpoint kun je dat bestand niet openen