Antwoorden gegeven door: lelyhaven
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Feb 26, 2008 om 18:33kan niet meer gebeld worden met telfort vast bellen
Hallo,
Ik kan vanaf activatie telfort vastbellen op 24 Januari niet gebeld worden vanaf het ipb netwerk van de kpn. Ik had eerst ipb kpn en heb het telefoonnummer meegenomen, er is iets fout gegaan bij de portering. Ook diverse telefoontjes naar de helpdesk uitgevoerd ben 39 Euro kwijt.
26 Februari het is nog niet opgelost!!! het ligt bij de KPN zegt een technisch medewerker van Telfort.
Ook is het bedrag voor internet en vastbellen al afgeschreven, dat gaat wel op tijd.
Ik begrijp niet waar de providers mee bezig zijn, en waarom het allemaal zo lang moet duren voordat het in orde komt, dit klopt toch niet!
Kunnen we niet als consumenten een stichting beginnen en een advokaat inhuren om te kijken of er tegen deze praktijken juridische stappen te ondernemen zijn.
De service waar de consument toch recht op heeft, is ver te zoeken!!
Ik wens u allen veel sterkte leve de privatisering en marktwerking!!!!
-
Feb 19, 2008 om 16:47Vast bellen telfort
hallo mammaloe,
Ik ben blij dat het voor jij zo goed is verlopen het kan dus ook anders.
Ik had ook beter een nieuw telefoonnummer moeten nemen, dan had ik waarschijnlijk niet zo veel gedonder gehad.
succes
-
Feb 19, 2008 om 16:44Vast bellen telfort
hallo edwardus
Ikhad bij ipb kpn een sip account en geen analoge vastelijn.
Het dsl signaal van ipb KPN was op 17 Januari niet meer aanwezig dus ik kon ook niet meer bellen. Omadt het hier geen analoge lijn betreft kan ik ook geen signaal meten. Ik heb ruim 2 maanden aan Telfort en de kpn doorgegeven dat ik wilde migreren van telco naar telco en het voip nummer van ipb KPN mee wilde nemen.
Er gaat dus wel degelijk iets fout bij het overnemen of meenemen van het telefoonnummer. Ik ben nu nog steeds niet bereikbaar vanaf het ipb KPN netwerk. Ik weer gemaild maar krijg van Telfort geen reactie.
Ik begin nu behoorlijk pissig te raken van dit hele gebeuren.
De volgende keer kijk ik wel beter uit en zal ik waarschijnlijk niet zo snel veranderen van provider.Ik krijg de indruk dat de providers dit zelf in de hand werken zodat je niet meer zo snel overstapt.
De hele privatisering van diverde overheidsinstanties en de marktwerking kan van mij de pot op ik voorzie aanleen maar ellende.
ben nu ook bezig met mijn energieleverancier heb mij aangemeld bij gaslicht.com voor een aktie bij de nuon.
Ook hier doffe ellende ik voel mij als consument bedrogen door de overheid en de bedrijven die geen hoge service en aktiebereidheid in het vaandel hebben.
Ze hebben je eenmaal binnen, maar de service is belabberd,
ik wens aan alle slecht behandelde consumenten veel sterkte toe.