Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: lemonside
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Oct 31, 2013 om 21:50Klacht vakantieveilingen / hotelpasZe leren het wel, ik heb een mail terug van Marieke en ook bij mij is het opgelost! Nogmaals thanks voor Olga! En mooi dat je dat gevonden hebt. Nog steeds heel jammer dat niet iedereen het weet, en dat er toch altijd mensen intuinen. Groetjes!
-
Oct 30, 2013 om 21:05Klacht vakantieveilingen / hotelpasEn dat telefoonnummer, kan ik daar ook nog wat mee, of komt daar ook niks uit? En klantenservice@hotelpas, is dat een andere adres dan info@hotelpas? Dan stuur ik daar alles nog een keer naartoe.
-
Oct 30, 2013 om 20:44Klacht vakantieveilingen / hotelpasJa dat is precies wat ik dacht! Waarom zou ík mijn gegevens moeten doorgeven, áls ik klant zou zijn hebben ze die gegevens toch! Maar aangezien we dus géén klanten zijn, hebben ze dus ook geen gegevens. Ze proberen via zulke mailtjes gewoon dat je dingen gaat invullen voor hun, zodat ze je er alsnog op kunnen pakken. Dat is ook de reden denk ik dat ze steeds vragen om in te loggen, zodat ze je ook daar op kunnen pakken. Maar ik doe helemaal niks voordat er volledige duidelijkheid is. In ieder geval bedankt voor het telefoon nummer, heeft u het zo ook opgelost? Ik ga morgen zo snel mogelijk bellen. Administratieve fouten kunnen gebeuren, maar het gaat hier niet om een fout, volgens mij weten ze precies waar ze mee bezig zijn.
-
Oct 30, 2013 om 19:14Klacht vakantieveilingen / hotelpasDan ga ik dat nummer eens bellen, van dat mailen ben ik echt beu. Ik had een mail gestuurd omdat ik dan graag wilde weten wat wanneer en waar ik zou hebben geregistreerd etc. Gewoon netjes en beschaafd, en dan krijg ik dit terug: "Helaas heeft u (wederom) geen klantnummer en uw volledige gegevens genoemd. Daarom hebben wij uw lidmaatschap niet kunnen beëindigen.
U kunt dit alsnog doen door in te loggen op uw account." (Terwijl ik al die tijd genegeerd ben) Nou daar zakt toch je broek van af? -
Oct 29, 2013 om 18:43Klacht vakantieveilingen / hotelpasIk heb in augustus al een mail beantwoord van Marieke Amado, en alle mailtjes die ik gestuurd heb zijn naar bovenstaand emailadres gestuurd. Ik hoop nog steeds op antwoord :)
-
Oct 29, 2013 om 16:59Klacht vakantieveilingen / hotelpasNou dat is heel fijn voor jou Olga, jammer dat hotelpas precies hetzelfde bij mij doet, en ik al meerdere mails heb gestuurd en ook ik niks anders terug krijg dan de mailtjes die iedereen krijgt. En ook ik heb nog nooit een hotelpas aangevraagd. Als jullie telefonisch contact willen(wat ik ook graag zou willen want op de mails reageren ze niet) waarom zetten jullie dan niet gewoon een telefoonnummer als contact op de site? Is dat misschien teveel gevraagd.
-
Oct 24, 2013 om 20:32Klacht vakantieveilingen / hotelpasIk heb werkelijk nooit zo'n schijtding aangevraagd en nou smeren ze me er gewoon eentje aan. Dat ik heb geactiveerd en al die onzin. Ik heb die site van me leven nog nooit gezien. Ik word zo leip van zulke zielige kut bedrijven. En ze hebben als contact niet eens een telefoon nummer, GOH! waarom zou dat toch niet zijn zeg. Vreselijk!