Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: leonievschriek
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Jul 6, 2010 om 16:04Garantie lenzen SpecsaversBedankt!! Hier kan ik wel wat mee. Mijn man sprong bijna uit z'n vel toen hij het hoorde.
Het is inderdaad belachelijk de manier waarop je betaald, geld = geld!
En mijn linker lenzen zijn inderdaad een andere sterkte dan rechts. Beide met cilinder.
Ze gaan denk ik ook proberen mij de schuld te geven (ik heb inderdaad lange nagels) maar ze kunnen ook zien in mijn historie dat ik dit probleem nooit eerder heb gehad, en ik ben al meer dan 6 jaar klant. Ik draag al meer dan 10 jaar lenzen en heb ook al 10 jaar lange nagels en weet inmiddels wel hoe ik met lenzen om moet gaan... Het lijkt mij gewoon een slechte set lenzen. Maar ze nemen dus geen verantwoording. Pech gehad en koop maar nieuwe, daar komt het op neer.
In de voorwaarden is inderdaad niks terug te lezen over garantie enkel bij automatische incasso.
Mijn man heeft ook al een paar keer een kapotte lens gehad, bij zijn opticien (geen Specsavers) doen ze nooit moeilijk en krijgt hij gewoon nieuwe.
Ik ga even naar het filiaal toe deze week!!
Groetjes Leonie