Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: leonore85
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Mar 2, 2013 om 12:48moet ik betalenBedankt voor jullie goede adviezen. Ik heb het bedrag van €59,95 terug laten storten. Maandag ga ik mijn bank bellen om het rekeningnummer te blokkeren.
Helaas heb ik nooit de pakketten ontvangen, dus ik heb ook nooit een brief/contract van het proefpakket gehad.
Ik stuur ze een brief wat ik heb gevonden op consuwijzer. Weten jullie zeker of het bedrijf echt bestaat. Ik had namelijk het adres opgezocht op internet en het werd onderhouden door een makelaar. Ik word nog door de makelaar gebeld om te vertellen of rochelle BV natrudy Bioforte daar echt gevestigd is. Als ik daar antwoord op weet dan laat ik het jullie meteen weten. -
Mar 1, 2013 om 16:42moet ik betalenHoi meiden,
Helaas ben ik er ook ingetrapt :(. Ik baal ontzettend, omdat ik altijd er tegen ben geweest. Waarom ik nou perse dit produkt wel wilde proberen is mij een raadsel. Wel weet ik dat ik never nooit meer een "proefpakketje" wil uit proberen. Altijd achteraf kosten aan verbonden.
Maar helaas heb ik dus het proefpakketje van 4,99 besteld, pakketje trouwens niet ontvangen en 10 a 11 dagen later zag ik op mijn rekening dat er een vervolgpakket was betaald van 59,95. Ook dit pakketje is nooit bij mij afgeleverd. Kan dus helemaal niets terug sturen.
Wel heb ik meerdere mailadressen die rochelle BV natrudy Bioforte zegt te hebben. Op alle drie de mails heb ik nog geen reactie gehad.
Nu wil ik heel graag mijn geld terug, die 4,99 mogen ze van mij apart houden, maar die van 59,95 wil ik heel graag terug.
Moet ik mijn bank, ing, gewoon bellen met de vraag om dit terug te boeken? en kan ik dan ook vragen om de rekeningnummer van rochelle BV natrudy Bioforte te blokkeren?
Wie kan mij helpen....en houdt dit wel op?? Ik heb trouwens wel al een klacht ingediend bij consuwijzer.nl Hopen dat dat helpt.
Hoor graag van een van jullie.