Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: lexa.nl
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Dec 6, 2011 om 15:34waarom?Beste Knarf12,
Ik begrijp dat er 2 bedragen van uw rekening zijn afgeschreven terwijl u alleen opdracht had gegeven voor 1 betaling.
Ik betreur het dat u slechte ervaringen heeft met onze website. Ik wil u daarom graag e.e.a. uitleggen om het te verhelderen en u hopelijk een beter gevoel te geven.
Op de betaalpagina kunt u een keuze maken uit de duur van een Full membership vervolgens krijgt u de mogelijkheid om een betaal gegevens in te vullen. Wanneer u dat heeft gedaan wordt u doorgelinkt naar een 2e pagina waar wordt gevraagd of dat u nog gebruik wilt maken van de extra opties; Premium- en Control membership. Daar staat altijd standaard 1 aangevinkt, indien u daar gebruik van wilt maken dient u op de knop te klikken 'Ik wens alleen door te gaan met mijn Full membership'. Wanneer u dat niet doet en u klikt op 'Jouw bestelling bevestigen' geeft u opdracht voor een betaling voor de geselcteerde extra optie(s). De nummers van uw bankkaart worden opgeslagen bij uw eerste aankoop, dankzij het systeem "One Click Pay" (volledig beveiligd), wij vragen u uiterst waakzaam te zijn.
Met dit systeem hoeft u niet alle nummers van u bankkaart opnieuw in te
geven. Vanaf nu wordt dit rekeningnummer genomen, indien u op "Betaling
bevestigen" klikt.
Door contact op te nemen met het Customer Care team op de website had u deze betaling kunnen annuleren. Hopelijk heeft u in de tussentijd al contact met hen opgenomen en is uw probleem inmiddels opgelost.
Indien u nog vragen heeft wil ik u vragen om contact met het Customer Care team op te nemen via de 'Help' pagina op de website.
Met vriendelijke groet,
Charlotte van het Lexa-team -
Dec 2, 2011 om 12:06LexaBeste Rebelle585,
Ik begrijp dat er een automatische verlenging heeft plaats gevonden terwijl u daar geen toestemming voor had gegeven.
Ik betreur het dat u slechte ervaringen heeft met onze website. Ik wil daarom graag e.e.a. uitleggen om het te verhelderen en u hopelijk een beter gevoel te geven.
Wanneer u een membership aangaat ziet u op de betaalpagina dat het automatisch verlengd wordt en indien u daar geen gebruik van wilt maken kunt u het daar al stop zetten. Wanneer u dat op het moment van betalen niet heeft gedaan kunt u gedurende uw membership het stop zetten op uw profiel. U kunt de automatische verlenging op elk gewenst moment onderbreken, en ten minste 48 uur voor de vervaldag van uw abonnement, door op de juiste link te klikken in de rubriek "Mijn account", "Mijn Instellingen" en vervolgens klikt u bij "Mijn membership" bij "Mijn Membership beheren" op “klik hier”. U ontvangt, nadat u alle stappen heeft ondernomen, een bevestiging op uw e-mailadres.
Indien u de automatische verlenging nog niet heeft stop gezet raad ik u aan om dit in orde te maken anders wordt het weer met een 1 maand Full membership verlengd. Wanneer u daar niet uit komt of nog andere vragen heeft dan wil ik u vragen om contact met de Customer Care service op te nemen. U kunt contact opnemen door naar onze website te gaan en te klikken op 'Help'. Daar kunt u een bericht sturen.
Met vriendelijke groet,
Charlotte van het Lexa-team -
May 28, 2010 om 09:45email adresVerder zijn we ook per telefoon prima bereikbaar. Het gratis telefoonnummer is 0800 - 350 3500.
Groeten,
Lexa.nl