Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: liannw
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Oct 10, 2015 om 19:07Stella fietsen met trapondersteuningDe Stella fiets (model Modena) heeft mij niet gebracht waar ik ‘m voor gekocht heb. ’t Kost me heel veel tijd én heel veel negatieve energie om steeds maar weer een melding van mankementen te moeten maken, eerst via de receptie, dan weer achter de technische dienst aan te moeten zitten om vervolgens weer te moeten wachten op een afspraak via de planning (kost me steeds 5 werkdagen!!!). Die afspraak kan dan ook weer pas na 7-10 werkdagen. Ben dus steeds ± 3 weken onderweg voordat ik monteur aan huis heb. En steeds krijg ik de belofte teruggebeld te worden, en steeds moet ik de telefoon pakken. Accu functioneert niet, verzamelt water. Of ik de fiets maar even altijd droog wil gebruiken en wegzetten! In Nederland? Met een pluutje achterop de accu gaan fietsen zeker! Bovendien is deze fiets mijn vervoersmiddel naar mijn werk. Iedere dag geen fiets kost mij E5,- openbaar vervoer. Dus ik heb er een kostenpost bij gekregen i.p.v. dat ik met afschrijving van dure fiets bezig ben! Ik heb de fiets nu 18 weken.
Ik heb er pas 5 weken mét ondersteuning op kunnen fietsen. De rest van de tijd ben ik aan 't wachten op monteurs, aflevering fiets, weer melding van mankement maken etc.
Een echte kat in de zak!