Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: lidwina59
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Aug 17, 2011 om 08:06Problemen met Telfort en Deurwaarder[quote=birdies schreef op maandag 15 aug 2011, 20:07]..........Ging 2 keer niet goed met levering aan de deur...........
Maar je hebt wel een abonnement afgesloten! Dat de aflevering van het mobieltje niet gelukt is, betekent niet dat je abonnement is beëindigd.
Telfort schreef dat abonnement is geannuleerd. maar het 1e factuur wordt al automatisch van te voren opgemaakt. -
Aug 15, 2011 om 16:02onvoldoende geld gekregen bij pinautomaatHoi Hermijn,
Toen ik nog bij de bank werkte ging afboekingen via pin bij geldautomaat als volgt.
Elke registratie wordt vastgelegd op een logrol. Als een klant geld pind dan wordt het rekeningnr,bedrag,dag en tijdstip vastgelegd op die logrol. Als de klant minder geld krijgt,dan wordt als het goed is het geld ingeslikt en gedeponeerd in een bakje. Je rekening wordt dan wel belast voor die € 150,--. Na controle vd bank wordt het geld op een aparte rek.gezet. De Rabobank wacht dan af of iemand zich meld ivm tekort ontvangen geld. ING (jouw bank) stuurt jpu melding via een formulier naar de centrale (overkoppelend). Centrale stuurt een melding naar de Rabobank. Na die melding boekt de Rabobank het geld op je rekening, als alle controle goed zijn. Over het algemeen kan het binnen de kortste keren opgelost worden. En zeker geen 6 weken. En ik begrijp echt niet waaover de ING over moet beslissen??
IK hoop dat je aan deze informatie iets hebt. Succes met de verdere afhandeling